Gjest ord og begreper Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Kalles det vinter i Sør-Kina, eller kalles det regntiden? Ja på kinesisk altså. Noen som vet? 0 Siter
kanne Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Ikke vet jeg hva det heter, men værmeldinga for Changsha melder rain, rain, showers, rain og showers de neste 5 dagene. Temp mellom 1 og 10+. Så stubberuska storesøster stiller med fullt regntøy sånn at vi får plasket i de dammene som det er nødvendig å plaske i - og det er ikke få når man er 3 år og vann er det beste man vet. Regntid eller vinter i kina..samme det :-). Vi er der i neste uke 0 Siter
Solen Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Ikke vet jeg hva det heter, men værmeldinga for Changsha melder rain, rain, showers, rain og showers de neste 5 dagene. Temp mellom 1 og 10+. Så stubberuska storesøster stiller med fullt regntøy sånn at vi får plasket i de dammene som det er nødvendig å plaske i - og det er ikke få når man er 3 år og vann er det beste man vet. Regntid eller vinter i kina..samme det :-). Vi er der i neste uke Vil bare ønske dere en riktig god tur! Det er så gøy å vite at noen en kjenner skal reise nå! ) Håper det er vår tur om et år eller så... Gleder meg allerede ) Når den tid kommer (eller før) så tar jeg jeg gjerne i mot råd og tips ang alt rundt prosessen (stemmer det feks at vi ikke trenger venneanbefalinger til Kina?) Stor varm klem 0 Siter
rao Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Vil bare ønske dere en riktig god tur! Det er så gøy å vite at noen en kjenner skal reise nå! ) Håper det er vår tur om et år eller så... Gleder meg allerede ) Når den tid kommer (eller før) så tar jeg jeg gjerne i mot råd og tips ang alt rundt prosessen (stemmer det feks at vi ikke trenger venneanbefalinger til Kina?) Stor varm klem Det stemmer at dere ikke trenger venneanbefaling på Kina ) Klem fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.