Gå til innhold

Adoptanter - og synsing om barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Se linken som ahg har lagt ut over! Jeg skjønner ikke at den virker, fordi den er, i flg leder av svenske fas-foreningen - tatt av nettet av følgende årsak (dette svaret fikk jeg av henne i går):

Vi hade den ute på vår hemsida ett tag, jag fått tillåtelse till det av en av läkarna som gör studien. Det blev dock en väldig kalabalik (balade säger man väl i Norge :-) ?) när de övriga fick veta att resultaten lämnats ut offentligt. Tydligen kan man inte få hela studien vetenskapligt publicerad om delar av resultaten publicerats offentligt, därav reaktionen. Materialet plockades bort från vår hemsida och från ytterligare något ställer på nätet. Sedan vet jag att Adoptionscentrum hade en artikel i sin tidning under förra året, där en del siffror nämndes, men jag minns inte vilket nummer det var. Men naturligtvis kan jag svara om det något särskilt du undrar över (jag har kvar dokumentet...) även om jag inte kan lämna ut det i sin helhet.

Dette var nytt for meg. Jeg hadde bare denne linken fra forrige gang det var snakk om temaet på DOL.

Det som antakelig har skjedd, er at de har fjernet muligheten for å velge undersøkelsen fra startsiden til FAS-foreningen, men de har ikke fjernet selve filen fra katalogen på nettserveren. Dermed virker den gamle linken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...