colombia75 Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Heisan colobris Har du linken til denne siden med språk- kurs... Er veeeellllldig intresert 0 Siter
colobris Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 gå via www.online.no. (jeg kan ikke lage diekte kobling, men du finner det sikkert!) Kan prøve å lage en direktekobling litt seinere i dag.... ) Har ADSL-abonnement, og via det en "familiepakke" i iCanal. I familiepakka er det et område for spill, og under der igjen forskjellige språkkurs. Veldig artig - og forhåpentligvis nyttig! Og kjekt å bruke ventetida på! Lykke til! mvh,) 0 Siter
colobris Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 gå via www.online.no. (jeg kan ikke lage diekte kobling, men du finner det sikkert!) Kan prøve å lage en direktekobling litt seinere i dag.... ) Har ADSL-abonnement, og via det en "familiepakke" i iCanal. I familiepakka er det et område for spill, og under der igjen forskjellige språkkurs. Veldig artig - og forhåpentligvis nyttig! Og kjekt å bruke ventetida på! Lykke til! mvh,) Nå har jeg litt bedre tid enn i formiddag, skal vi se om jeg får det til å sette inn en link, da.... (har allerede prøvd en gang uten å lykkes....) http://www.online.no .... nei. gikk ikke - men det er iallefall via adressa over.... du får prøve.... (skal forske litt mer på hvordan jeg skal få til detta link-greine; må da få det til!) mvh, 0 Siter
colobris Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Nå har jeg litt bedre tid enn i formiddag, skal vi se om jeg får det til å sette inn en link, da.... (har allerede prøvd en gang uten å lykkes....) http://www.online.no .... nei. gikk ikke - men det er iallefall via adressa over.... du får prøve.... (skal forske litt mer på hvordan jeg skal få til detta link-greine; må da få det til!) mvh, oisann! det gikk jo! Å lage link, mener jeg... Ja, ja. Når du går innpå online, finner du videre linker til iCanal. 0 Siter
colombia75 Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Skrevet 14. februar 2005 oisann! det gikk jo! Å lage link, mener jeg... Ja, ja. Når du går innpå online, finner du videre linker til iCanal. Tusen takk:) Skal sjekke dette nåååå 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.