Gå til innhold

19 år og tisser i senga når jeg er redd...

Alill1365380691

Anbefalte innlegg

Alill1365380691

Har hatt dette problemet alltid,men det har ingen fysiske årsaker,kun psykiske.Føler at jeg ikke blir tatt på alvor,selv om dette er et veldig stort problem for meg...Føler meg rar og unormal og det medfører mye ekstra jobbing og bekymringer....Noen som vet hva som går an å gjøres? Setter pris på svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest tena slip bruker eg

Eg syns du burde få på deg en god og tykk bleie, så slipper du og vaske senge tøy hver gang du tisser i sengen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alill1365380691

Eg syns du burde få på deg en god og tykk bleie, så slipper du og vaske senge tøy hver gang du tisser i sengen

Takk for råd....Men det føles veldig nedverdigende å være 19 år og måtte bruke en "tykk og god" bleie.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest gomle

Hvorfor er du redd da? Kanskje det er der du trenger hjelp. Hvis du ikke er redd, så tisser du altså ikke i senga? Kanskje en psykolog kan hjelpe deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Snart 26 år å bruker bleier

Takk for råd....Men det føles veldig nedverdigende å være 19 år og måtte bruke en "tykk og god" bleie.....

Hei jeg er er gutt på snart 26 år som bruker bleier om natta, jeg føler at jeg får sove bedre da. Fordi at da sliper senga min å bli våt når jeg tisser meg ut om natta.

Prøv du å med bleier om natta, jeg kan love deg at du vil sove mye bedre da.

Med hilsen en på 26 år som bruker bleier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 år senere...

Jeg vet ossen du har det da. Jeg er en gutt på 25 år

Jeg buke bleier vêr natt. Selv om det er jævelig og måte h det på seg når man er 25 år. Så har det hjelpet meg da. Med og vøle meg tryg. Og da sover jeg mye bedre og er ut vilt om morgen. Så sliper jeg og lige og være red for at jeg skal tisse på meg. Så jeg anbefaler bleier da. Håper det orner seg for deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tull og tøys, tror jeg

Haha! Dette og svarene fra andre her tror jeg bare er en spøk.

Det handler nok sikkert bare om en syk bleiefetisj eller noe...

Æsj... Få dere et liv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Haha! Dette og svarene fra andre her tror jeg bare er en spøk.

Det handler nok sikkert bare om en syk bleiefetisj eller noe...

Æsj... Få dere et liv!

Nå er det faktisk stort problem med inkontinens for mange, mange også uten fysisk årsak.

Det er tabubelagt nok fra før og slike innlegg som ditt bidrar til enda mer tabu!

Om du tror at det ikke stemmer, så la vær heller å svare, for det kan være reelle problem for mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tull og tøys, tror jeg

[quote name=Shira :o)' timestamp='1304060170' post='4570222]

Nå er det faktisk stort problem med inkontinens for mange, mange også uten fysisk årsak.

Det er tabubelagt nok fra før og slike innlegg som ditt bidrar til enda mer tabu!

Om du tror at det ikke stemmer, så la vær heller å svare, for det kan være reelle problem for mange.

Ok, da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...