Alill1365380691 Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Har hatt dette problemet alltid,men det har ingen fysiske årsaker,kun psykiske.Føler at jeg ikke blir tatt på alvor,selv om dette er et veldig stort problem for meg...Føler meg rar og unormal og det medfører mye ekstra jobbing og bekymringer....Noen som vet hva som går an å gjøres? Setter pris på svar 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tena slip bruker eg Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Eg syns du burde få på deg en god og tykk bleie, så slipper du og vaske senge tøy hver gang du tisser i sengen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alill1365380691 Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 Eg syns du burde få på deg en god og tykk bleie, så slipper du og vaske senge tøy hver gang du tisser i sengen Takk for råd....Men det føles veldig nedverdigende å være 19 år og måtte bruke en "tykk og god" bleie..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gomle Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Hvorfor er du redd da? Kanskje det er der du trenger hjelp. Hvis du ikke er redd, så tisser du altså ikke i senga? Kanskje en psykolog kan hjelpe deg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snart 26 år å bruker bleier Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Takk for råd....Men det føles veldig nedverdigende å være 19 år og måtte bruke en "tykk og god" bleie..... Hei jeg er er gutt på snart 26 år som bruker bleier om natta, jeg føler at jeg får sove bedre da. Fordi at da sliper senga min å bli våt når jeg tisser meg ut om natta. Prøv du å med bleier om natta, jeg kan love deg at du vil sove mye bedre da. Med hilsen en på 26 år som bruker bleier. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kim 25 Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Takk for råd....Men det føles veldig nedverdigende å være 19 år og måtte bruke en "tykk og god" bleie..... Jeg vet ossen du har det da. Jeg er en gutt på 25 år Jeg buke bleier vêr natt. Selv om det er jævelig og måte h det på seg når man er 25 år. Så har det hjelpet meg da. Med og vøle meg tryg. Og da sover jeg mye bedre og er ut vilt om morgen. Så sliper jeg og lige og være red for at jeg skal tisse på meg. Så jeg anbefaler bleier da. Håper det orner seg for deg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tull og tøys, tror jeg Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Haha! Dette og svarene fra andre her tror jeg bare er en spøk. Det handler nok sikkert bare om en syk bleiefetisj eller noe... Æsj... Få dere et liv! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Haha! Dette og svarene fra andre her tror jeg bare er en spøk. Det handler nok sikkert bare om en syk bleiefetisj eller noe... Æsj... Få dere et liv! Nå er det faktisk stort problem med inkontinens for mange, mange også uten fysisk årsak. Det er tabubelagt nok fra før og slike innlegg som ditt bidrar til enda mer tabu! Om du tror at det ikke stemmer, så la vær heller å svare, for det kan være reelle problem for mange. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tull og tøys, tror jeg Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 [quote name=Shira )' timestamp='1304060170' post='4570222] Nå er det faktisk stort problem med inkontinens for mange, mange også uten fysisk årsak. Det er tabubelagt nok fra før og slike innlegg som ditt bidrar til enda mer tabu! Om du tror at det ikke stemmer, så la vær heller å svare, for det kan være reelle problem for mange. Ok, da.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Ok, da.... Good ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.