Gå til innhold

Tap....

Anbefalte innlegg

Alill1365380691

Har opplevd å miste min søster på 7 mnd,og mine foreldre sørger veldig over tapet.Dette har ført til at pappa ikke ser meg og til at mamma klandrer meg....Er dette vanlig?

Da jeg var mindre ble jeg gravid som følge av overgrep og ble tvunget til å ta abort.Tenker mye på dette,på det barnet som aldri fikk bli født.Og det som gjør mest vondt er å aldri få prate om det med noen....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/174190-tap/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg så ikke dette innlegget da jeg svarte på det du tidligere hadde skrevet. Hvor trist at du har mistet din søster på 7 mnd, ord kan ikke beskrive hvor vondt det gjør, og det å ta abort, som følge av overgrep. Det må være så fælt.

Vet ikke hva jeg skal si til hvordan du opplever dette. Jeg tror ikke moren din klandrer deg, tror hun må ha noen å "skylde" på, for hun synes alt er så urettferdig nå. Men samtidig så må hun prøve å tenke på deg, ditt andre barn. Du skal jo liksom holde henne oppe nå, gleden over å ha en annen datter i live. Det å støtte hveranre i en vond tid.

Det høres ut som om din mor vet hva du har gjennomgått, stemmer det? Det virker som om hun er for oppslukt i sin egen sorg, at hun glemmer din.

Får jeg spørre om hvor gammel du er?

Har tenkt på deg i hele kveld, og er så glad for at du har denne venninna di.

Klemmer til deg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/174190-tap/#findComment-1154469
Del på andre sider

Alill1365380691

Jeg så ikke dette innlegget da jeg svarte på det du tidligere hadde skrevet. Hvor trist at du har mistet din søster på 7 mnd, ord kan ikke beskrive hvor vondt det gjør, og det å ta abort, som følge av overgrep. Det må være så fælt.

Vet ikke hva jeg skal si til hvordan du opplever dette. Jeg tror ikke moren din klandrer deg, tror hun må ha noen å "skylde" på, for hun synes alt er så urettferdig nå. Men samtidig så må hun prøve å tenke på deg, ditt andre barn. Du skal jo liksom holde henne oppe nå, gleden over å ha en annen datter i live. Det å støtte hveranre i en vond tid.

Det høres ut som om din mor vet hva du har gjennomgått, stemmer det? Det virker som om hun er for oppslukt i sin egen sorg, at hun glemmer din.

Får jeg spørre om hvor gammel du er?

Har tenkt på deg i hele kveld, og er så glad for at du har denne venninna di.

Klemmer til deg

Jeg er 19,men på grunn av min oppvekst så virker jeg mye yngre....Det er visst fordi at jeg har gått glipp av så mange faser som jeg skulle ha gått gjennom da jeg var barn,og ikke hatt trygge omsorgspersoner rundt meg.Det sier legene iallefall! Ja moren min vet hva som er skjedd,nettopp fordi det er hun som har arrangert hele greiene.Jeg var kun 11 da jeg måtte ta abort...Takk for at du er så snill mot meg....Mamma mener at det var jeg og ikke søsteren min som skulle vært død.Føler meg så uønsket....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/174190-tap/#findComment-1154491
Del på andre sider

Alill1365380691

Jeg er 19,men på grunn av min oppvekst så virker jeg mye yngre....Det er visst fordi at jeg har gått glipp av så mange faser som jeg skulle ha gått gjennom da jeg var barn,og ikke hatt trygge omsorgspersoner rundt meg.Det sier legene iallefall! Ja moren min vet hva som er skjedd,nettopp fordi det er hun som har arrangert hele greiene.Jeg var kun 11 da jeg måtte ta abort...Takk for at du er så snill mot meg....Mamma mener at det var jeg og ikke søsteren min som skulle vært død.Føler meg så uønsket....

Hvor gammel er du forresten?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/174190-tap/#findComment-1154516
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...