Gå til innhold

Hvor chatter dere for tida?

Anbefalte innlegg

Jeg holder på å bli gal av å vente! Må finne på no'!

(Har sitti og glodd på innleggslista her på forumet et time - uten at det har skjedd noe... Og i hodet mitt er det absolutt helt tomt. Sitter her på jobb og burde egentlig gjøre masse fornuftig, men tror jeg har en "flytte-på-penner-dag" i dag!)

Hvor chatter dere for tida? Er det egne chattesider ift søkerland? Egne sider for utolmodige ventere? Og når treffes dere der? Mest på kveldstid? Eller ellers også; hva med før, under og etter lunch?

(psst! i mårra er det akkurat et halvt år siden søknaden vår ble registrert hos region øst!)

mvh, desperat :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/174230-hvor-chatter-dere-for-tida/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, et sånt jubileum er vel ikke akkurat noe å gratulere med, men region øst setter iallefall stadig nye rekorder ;) Regner med at du har mast litt på dem?!

Chatten er som Melissa skriver, men bruker du fub også? Der er det jo litt mer personlig, og iallefall innimellom mer aktivitet enn her.

Hold-ut-klem fra

Annonse

Gjest Linn fra Stavanger

Hei colibris

:-) Kjenner følelsen du beskriver. DU VENTER!!!

Tips: rydd i favorites, feks. lag et mappesystem hvor du sanker tips til den store reisen (eh.. det har jeg gjort....)

Annet tips: vi chatter på www.nicklisten.no

Gleder oss til å høre fra deg!

Vennlig hilsen

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...