Gå til innhold

Hårfrisyre på gutt

Anbefalte innlegg

Gjest gutt21trh

Hei!

Jeg er en gutt på 21 år som vurderer å klippe meg litt.

Har litt lengde på håret nå, men vurderer å nesten skinen meg.. Vil ha ca 2mm.

Jeg synes personlig dette er kult, og litt røft.

Noen formeningen, bør jeg gjøre det?? Det blir jo litt av en forandring...

Noen erfaringer?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/174367-h%C3%A5rfrisyre-p%C3%A5-gutt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest haarballen

jeg skinna meg nesten helt før, syntes det var innmari behagelig og litt røft, som du sier. men jeg fikk bare et par positive tilbakemeldinger fra jenter og endel negative som syntes jeg skule la håret vokse, og mange som ga f. men jg har veldig lyst hår, så jeg ser nesten skalla ut når jdet er 2-3 mm langt. i tillegg har jeg veldig ustivt hår, så det legger seg med en gang det blir bare litt lengde på det, det står aldri rett opp osm på mennesker med normalt hår. det ser bedre ut hvis man har mørkt hår.

ja... dette var min erfaring da, selv om det kanskje ikke hjalp så mye.

trondheimsgutt

jeg skinna meg nesten helt før, syntes det var innmari behagelig og litt røft, som du sier. men jeg fikk bare et par positive tilbakemeldinger fra jenter og endel negative som syntes jeg skule la håret vokse, og mange som ga f. men jg har veldig lyst hår, så jeg ser nesten skalla ut når jdet er 2-3 mm langt. i tillegg har jeg veldig ustivt hår, så det legger seg med en gang det blir bare litt lengde på det, det står aldri rett opp osm på mennesker med normalt hår. det ser bedre ut hvis man har mørkt hår.

Hm. Ja, men det er mange som kler det også da... :-)

Men takk for tilbakemeldingen :-)

Annonse

trondheimsgutt

Det hjalp mye det, for jeg har mørkt hår ;-)

Men behagelig.. Hvordan da? :-)

Annonse

Hehe... Kanskje... Ble litt tent på tanken nå ;-)

:D hehe... jeg syntes gutter med shavet hodet er tingen, men ikke ala nazister altså:) hehe... det tar ikke lange stunden før det vokser ut til ca 2 cm, da håret vokser 4 cm i mnd...(tror jeg det var)

Gutter uten hår er digg;) hehe

trondheimsgutt

:D hehe... jeg syntes gutter med shavet hodet er tingen, men ikke ala nazister altså:) hehe... det tar ikke lange stunden før det vokser ut til ca 2 cm, da håret vokser 4 cm i mnd...(tror jeg det var)

Gutter uten hår er digg;) hehe

Bra du synes det da ;-)

Tenkte også på å shave av alt, uten om en stripe midt på som er 2mm... En aldri så liten hanekam.. ;-)

Gjest haarballen

Det hjalp mye det, for jeg har mørkt hår ;-)

Men behagelig.. Hvordan da? :-)

det blir jo ikke bustete, og det tørker med en gang etter at du har dusja. luer og hetter og sånt sitter som limt på hodet. også var det så godt å legge hodet ned på puta om kvelden og kjenne at det blir kjølig i bakhodet! (dårlig beskrivelse kanskje, men det må oppleves)

det eneste som ikke var så behagelig med det var ved regnvær, da renner vannet ned i øynene med en gang, og det kunne være litt plagsomt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...