Gå til innhold

Hårfrisyre på gutt

Anbefalte innlegg

trondheimsgutt

det blir jo ikke bustete, og det tørker med en gang etter at du har dusja. luer og hetter og sånt sitter som limt på hodet. også var det så godt å legge hodet ned på puta om kvelden og kjenne at det blir kjølig i bakhodet! (dårlig beskrivelse kanskje, men det må oppleves)

det eneste som ikke var så behagelig med det var ved regnvær, da renner vannet ned i øynene med en gang, og det kunne være litt plagsomt.

Hehe.. Jeg syntes det med kald nakkepute i nakken hørtes godt ut! :-) Skinner du deg regelmessig eller?

Fortsetter under...

Gjest haarballen

Hehe.. Jeg syntes det med kald nakkepute i nakken hørtes godt ut! :-) Skinner du deg regelmessig eller?

nei ikke nå lenger. etter i fjor sommer har jeg latt håret vokse igjen.men jeg hadde det kort i et par år, da klipte jeg det i gjennomsnitt en gang i uka. ble til slutt litt lei av å ikke kunne ha gele i det og forme det på noen måte + at ei jente jeg holdt på å bli sammen med ville at jeg skulle la det vokse. men hvis jeg begynner å bli tynn i håret eller få måne eller noe sånt shaver jeg vekk alt sammen igjen.

har du klipt deg enda eller?

trondheimsgutt

nei ikke nå lenger. etter i fjor sommer har jeg latt håret vokse igjen.men jeg hadde det kort i et par år, da klipte jeg det i gjennomsnitt en gang i uka. ble til slutt litt lei av å ikke kunne ha gele i det og forme det på noen måte + at ei jente jeg holdt på å bli sammen med ville at jeg skulle la det vokse. men hvis jeg begynner å bli tynn i håret eller få måne eller noe sånt shaver jeg vekk alt sammen igjen.

har du klipt deg enda eller?

Nei, ikke ennå.. Er ennå litt usikker, siden noen her inne sien man må passe med det. Litt usikker på om jeg passer med det...

Men det høres jo veldi greit ut da :-) Veldig llettvint :-)

Gjest haarballen

Nei, ikke ennå.. Er ennå litt usikker, siden noen her inne sien man må passe med det. Litt usikker på om jeg passer med det...

Men det høres jo veldi greit ut da :-) Veldig llettvint :-)

jeg syns hodeformen ift til nakken har mye å si. folk med veldig spinkel nakke ser fort litt teit ut. hvis hodet "stikker" ut bak ser det ikke særlig bra ut. du bør ha en relativt bred og kraftig nakke. var kanskje litt dårlig forklaring...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...