Gå til innhold

Godkjent i Bufetat reg. øst :)

Anbefalte innlegg

valmue1365380326
Skrevet

Hei alle sammen!

Endelig kom godkjenningen fra region øst! Vi var registrert 24.08.04 og godkjenningen er datert 10.02.05. Den kom i posten i går. HURRA - endelig!

Klem fra valmue - som gleder seg til å bli tobarnsmor!

Skrevet

Åååååå, så deilig! Godt å høre at de har "godkjent" stempel i øst også!!

Lykke til videre på veien til nr 2. :o)

Skrevet

Gratulerer med godkjenningen. Da er det bare å sette inn alle krefter på en rask dokumentinnsamling!

Lykke til videre!

Skrevet

Gratulerer ! Lykke til vider på ferden :)

Johooo Litchi!

Jeg barer lurer på noe.. Har dere også fått reisedato 24.mars?

:o)

MVH

carla1365380461
Skrevet

Gratulerer!!! Da er det jo bare neste lille etappe igjen, jo! (Er det Kina, eller husker jeg feil?)

Klem

Chance1365380587
Skrevet

Gratulerer! Så deilig.

Ett skritt videre på den lange veien ;-)

Klem

valmue1365380326
Skrevet

Gratulerer!!! Da er det jo bare neste lille etappe igjen, jo! (Er det Kina, eller husker jeg feil?)

Klem

Vi har en gutt på 2 1/2 år fra Colombia og det er giverlandet denne gangen også :)

Skrevet

Gratulere! Gratulere!

Endelig!..... Nå er det "full guffe" videre! Lykke til med dokumentinnsamlingen!

(Vi er kanskje rett etter dere i løypa. Har regdato 16. sept - og søker Colombia!)

mvh,

carla1365380461
Skrevet

Vi har en gutt på 2 1/2 år fra Colombia og det er giverlandet denne gangen også :)

Ahh - lykke til med nummer 2 fra Colombia!!!

Klem

Skrevet

Gratulerer og lykke til med resten av venteprosessen. Vi regner med å sende søknad til reg. øst om ca. en måned. Jeg håper inderlig at ventetiden vil gå ned utover våren.

klem fra

Skrevet

Johooo Litchi!

Jeg barer lurer på noe.. Har dere også fått reisedato 24.mars?

:o)

MVH

Ja, det har vi !

Hipp hurra !

Skulle naturligvis gjerne reist i dag, men det er ikke så lenge til 24. mars. Og vi har litt å gjøre før den tid, også.

Det rare er at vi tydeligvis har fått den fineste, søteste, nydeligste ungen på jord denne gang også !? Kan du skjønne sånn rent utrolig flaks som vi har ??! :)

Skrevet

Ja, det har vi !

Hipp hurra !

Skulle naturligvis gjerne reist i dag, men det er ikke så lenge til 24. mars. Og vi har litt å gjøre før den tid, også.

Det rare er at vi tydeligvis har fått den fineste, søteste, nydeligste ungen på jord denne gang også !? Kan du skjønne sånn rent utrolig flaks som vi har ??! :)

Driiiitflaks rett og slett! ;-) Og snodig nok så hører jeg at alle jeg kjenner som har har fått barn nr 2 sier akkurat det samme. ;-)

Og nei, det er ikke lenge til 24.mars i det hele tatt. Heldiggriser!!

MVH

Skrevet

Gratulerer sååå mye med godkjenningen! Skikkelig deilig fölelse det, ikke sant?

Lykke til videre! :o)

Klem

Skrevet

Hei igjen!

GRATULERER SÅÅÅÅ MYE!!!! Endelig var den der!!!! Nå kan dere sette igang med papirinnsamlingen igjen (og bildepresentasjonen ;o))

Takk for en koselig prat på tirsdag! Vi snakkes snart igjen... Hils mannen!

Klem fra

AAG1365380811
Skrevet

Gratulerer så mye med godkjenningen. Det er stort. Dette er fantastisk. Lykke til videre i prosessen.

Skrevet

Gratulerer! Det er herlig at det skjer noe der! Og dere er et stort skritt videre! Supert!

Skrevet

Gratulerer med godkjenningen. Dere ventet jammen lenge nok på den.... Men nå er den her!

Gratulasjoner fra

Colombiamamma
Skrevet

Gratulerer med godkjenningen!!

Helt utrolig uutholdelig lang ventetid i region Øst for tiden

Håper papirinnsammlingen går raskt og greit.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...