Gå til innhold

Nå kom reisedatoen!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei. Kjempe-heldige dere!! Vi må nok vente en laaang stund ennå, før vi får reise. Er i sept. gruppa til InorA.og håper på tildeling neste mnd... Hvilket byrå er dere i??

Lykke til!!

Jeg har tenkt meg tildeling snart. Det blir kanskje ikke før mars, men ihvertfall tidlig i mars. Leste på APC at første refferal er kommet. Den har LID23 aug, men likevel.

Så opp med hodet. Det er ikke lenge til!

LID 15/09 AF

Chance1365380587

Hei. Kjempe-heldige dere!! Vi må nok vente en laaang stund ennå, før vi får reise. Er i sept. gruppa til InorA.og håper på tildeling neste mnd... Hvilket byrå er dere i??

Lykke til!!

Hei hei!

Vi bruker AF. Vi hadde lid 17/8 og fikk tildeling 3/2.

Lykke til med tildeling om ikke så lenge!

Klem

Annonse

Jeg har tenkt meg tildeling snart. Det blir kanskje ikke før mars, men ihvertfall tidlig i mars. Leste på APC at første refferal er kommet. Den har LID23 aug, men likevel.

Så opp med hodet. Det er ikke lenge til!

LID 15/09 AF

Ja septembergruppen gikk fullstendig av hengslene pga av den tildelingen i går kveld. Jeg tipper at det er en etternøler fra sist runde, men man vet jo aldri.

:o)

Ja septembergruppen gikk fullstendig av hengslene pga av den tildelingen i går kveld. Jeg tipper at det er en etternøler fra sist runde, men man vet jo aldri.

:o)

Hva skjer???

Septembergruppen gikk fullstendig av hektene sier du??

Vi er septembergruppen og får ikke vite noen ting! :o)

Har alle dere ryktespredere forsvunnet til et annet forum eller?

Vennligst la meg få ta del i alle gode rykter som tydeligvis har gått meg hus forbi! :o)))

Så morsomt at dere reiser samme dato som oss, da ! Vet du hvilket fly dere skal reise med ? Kanskje vi sees på Gardermoen?

En av VB-gruppene reiser forresten 31. mars. Vi ble delt i to siden juli og august fikk tildeling samtidig. Vi som skal til Hunan reiser 24 mars, mens de som skal til Jiangxi (tror jeg det var?) reiser uken etter.

Hva skjer???

Septembergruppen gikk fullstendig av hektene sier du??

Vi er septembergruppen og får ikke vite noen ting! :o)

Har alle dere ryktespredere forsvunnet til et annet forum eller?

Vennligst la meg få ta del i alle gode rykter som tydeligvis har gått meg hus forbi! :o)))

Hihi.... Yahoo-septembergruppen da mener jeg. ;-) Og ja, de gikk av hengslene, fordi det kom en augusttildeling i går som faktisk hadde LID så sent i august at det er mulig at det er ny runde som er på gang. På den annen side så kan det like gjerne være en etterslenger fra sist gang.

Ryktene forøvrig spriker i alle retninger for tiden. Her er et kort sammendrag. Ta det for det det er, her er ryktefaktoren høy. ;-)

CCAA har åpnet igjen etter nyttårsfeiring, og er i full gang met matching. Noen sier at det allerede er en runde liggende klar til å sendes ut, og at denne gruppen inneholder resten av august, og at hele september da kommer i andre uka på mars. Andre har fra "sikre kilder" at resten av august og hele september kommer i uke 10.

Me lyt sjå, spennende er det uansett!!

MVH

Hihi.... Yahoo-septembergruppen da mener jeg. ;-) Og ja, de gikk av hengslene, fordi det kom en augusttildeling i går som faktisk hadde LID så sent i august at det er mulig at det er ny runde som er på gang. På den annen side så kan det like gjerne være en etterslenger fra sist gang.

Ryktene forøvrig spriker i alle retninger for tiden. Her er et kort sammendrag. Ta det for det det er, her er ryktefaktoren høy. ;-)

CCAA har åpnet igjen etter nyttårsfeiring, og er i full gang met matching. Noen sier at det allerede er en runde liggende klar til å sendes ut, og at denne gruppen inneholder resten av august, og at hele september da kommer i andre uka på mars. Andre har fra "sikre kilder" at resten av august og hele september kommer i uke 10.

Me lyt sjå, spennende er det uansett!!

MVH

Takk for litt fersk info fra ryktebørsen!

Chance1365380587

Så morsomt at dere reiser samme dato som oss, da ! Vet du hvilket fly dere skal reise med ? Kanskje vi sees på Gardermoen?

En av VB-gruppene reiser forresten 31. mars. Vi ble delt i to siden juli og august fikk tildeling samtidig. Vi som skal til Hunan reiser 24 mars, mens de som skal til Jiangxi (tror jeg det var?) reiser uken etter.

Vi vet ikke hvilket fly enda. Så morsomt om vi hadde møttes på Gardermoen, kanskje samme fly tilogmed! Det er ingen andre fra Oslo-området i vår gruppe.

Klem

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...