colobris Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Ser du venter.... og venter... og venter.... You are not alone! vi har regdato 16. sept. - du har 21. sept ?; syns jeg så det i et innlegg lenger nedi her... Sendte bufetat en mail igår, jeg. Og - fikk svar kjempekjapt! (Litt ironisk, kanskje?) Vi måtte beregene fortsatt ca 14 dager før vi får svar; så da er det vel noe av det samme for deg!?! Lykke til med ventingen. (Begynner å bli lite igjen i tuben med tolmodighet!) mvh, 0 Siter
bjonde Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Hei!!! Hei du...ja vi venter og venter. Det er en prøvelse. Særlig når forventningene var ca 3 mnd. Da blir det skikkelig irritasjons moment å vente sååååå lenge, Jeg syns jo han jeg har snakket med i bufa har vært veldig hyggelig så jeg er fornøyd med det.MEN..... Ringte inn i desember og en mnd etterpå for å sjekke litt.Ville jo følge med litt. Nå bare venter vi så får den komme når den kommer. Fortsatt lykke til med tålmodighen:) skal dere adoptere fra colombia? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.