flisa Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Enig i at dette var en usedvanelig dårlig spøk, men etter det jeg leste var det faktisk ikke Otto Jespersen som planla eller utførte dette, men en av de andre medarbeiderne i programmet, Otto Jespersen visste ikke om det før etterpå, så alle de sinte kommentarene om ham personlig nedover blir litt feil. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=102810 Vi har vært sint på han fra før - :-) 0 Siter
Luise Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Vi har vært sint på han fra før - :-) skjønte nesten det - vi har bare NRK (elendige mottaksforhold og liten TVinteresse) - så jeg har ikke fått med meg alle kontroversene siden han flyttet til TV2 - men har inntrykk av at det kanskje er en del i overkant ja. 0 Siter
tonie Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Veldig lite morsomt, synes jeg. Derimot har jeg stor sans for det han gjør mot Se og Hør-sjef Nelvik, men nå var det jo ikke det det var snakk om her da... 0 Siter
Gjest Vinteren Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Nå har jeg lest og lest Mr.Kahn's innlegg flere ganger også baklengs - han har da ikke hasjelert med foldbølgekatastrofen????? Jeg tror ikke det er blitt sendt ennå. Var bare på reklamen... 0 Siter
Gjest falturiltura Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Pøh. Ikke fornærm sosiologien. :-) Det var ikke en fornærmelse, snarere en lovsang til sosiologene...:-) Eia, Pikenes og co er noen strålende mennesker. Kjempemorsomme og reflekterte. 0 Siter
flisa Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Jeg tror ikke det er blitt sendt ennå. Var bare på reklamen... Å, sånn! - trodde du syntes at Mr.Kahn harsjelerte med flodbølgekatastrofen jeg - for det hadde jeg aldri trodd hadde vært mulig! 0 Siter
Gjest enig Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Da O.J. fikk geværkule i brev (etter egen påstand) tok han det alvorlig. Men når han og deres likesinnede utøver tilsvarende aktiviteter, kalles det kunst e.l. Fyren burde vært innlagt på mentalsykehus. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.