Gå til innhold

Hentereisedato til Thailand !!!

Anbefalte innlegg

ENDELIG kom den etterlengtede telefonen. Etter 8 mnd og 2 dager fikk vi en reisedato i går. Programmet starter i Bangkok søndag 6 mars og rettsmøte er 9 mars. Dette er bare helt fantastisk !!!!!!!!!

1 mars setter vi oss på flyet til Asia. Smilets land venter på oss og vi venter på å få treffe vår skjønne datter......

Så til alle dere andre thaiadoptanter; dere har rykket fremover i køen. Lykke til videre i ventetiden, både ved tildeling og hentereiser.

Vil samtidig gratulere alle nye tildelinger og hentereisedatoer her inne på Dol.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/174563-hentereisedato-til-thailand/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette var jo herlige nyheter! Regner med at dere har det meste klart etter å ha ventet så lenge - nå håper jeg de dagene som er igjen blir akkurat passe lange eller korte for dere! Vi står ennå i tildelingskøen og venter spent på hva som skjer på den fronten - kanskje mars blir en god måned for flere...

Godturoglykketilpåreisen-klem fra

Gratulerer så masse!

KJenner ikke deg fra sidene her - sikkert fordi vi skal adoptere fra forskjellige land, det blir liksom at man følger spesielt med de som skal adoptere fra samme land som en selv, men....

ville bare fortelle:

fikk helt gåsehud når jeg leste om at dere endelig skulle få møte datteren deres.

Jeg må bare si; jeg bli mer og mer sikker på at adopsjon er en helt fantastisk måte å bli en familie på!

Lykke til med forberedelsene til en fantastisk tur!

mvh,

Annonse

Endelig ble det deres tur!! Jeg har ltenkt på dere og undret meg om jeg hadde gått glipp av hentereisen. dere har sannelig ventet lenge nå!

I en travel hverdag blir det ikke så mye mail og DOL.

God tur og lykke til, er det noe du lurer på så har du vel mailadressen min femdeles?

klem fra

Endelig ble det deres tur!! Jeg har ltenkt på dere og undret meg om jeg hadde gått glipp av hentereisen. dere har sannelig ventet lenge nå!

I en travel hverdag blir det ikke så mye mail og DOL.

God tur og lykke til, er det noe du lurer på så har du vel mailadressen min femdeles?

klem fra

Ja, jeg har mailadressen !!!

Det blir nok en mail snart......er bare så veldig mye å tenke på nå...hi-hi-hi.....dette er bare helt utrolig moro !!!!!

Håper det går bra med dere hjemme ???? Har tenkt på dere.....ville ikke forstyrre... Snakkes

Annonse

Å, gratulerer!! Kan ikke tro at dere måtte vente så lenge. Har regnet ut at dere fikk tildeling samme dag som oss, 14.juni.(stemmer det?). Og vi kom hjem med gutten vår allerede i november...Uff, så urettferdig! Men nå er snart tiden der endelig. Og da er all ventingen glemt. Ønsker dere en god tur til verdens vakreste land.

Må gratulere deg her også Sawassdee! Så fantastisk at reisebeskjeden omsider kom. Siden vi var i den sammen situasjonen for et par år siden, så vet jeg _mye_ om hvordan du har hatt det den siste tiden, og hvor fantastisk det er når reisebeskjed endelig kommer.

Om et par uker holder du vesla di i armene og alt om venting er glemt. En ny tidsregning starter, fra nå av blir det alltid _før_ og _etter_ Thailand:-)

Vi gleder oss stort på deres vegne.

Å, gratulerer!! Kan ikke tro at dere måtte vente så lenge. Har regnet ut at dere fikk tildeling samme dag som oss, 14.juni.(stemmer det?). Og vi kom hjem med gutten vår allerede i november...Uff, så urettferdig! Men nå er snart tiden der endelig. Og da er all ventingen glemt. Ønsker dere en god tur til verdens vakreste land.

Ja, vi fikk tildeling 14 juni. Så denne venetiden har vært lang. Vi er det siste paret fra "junigruppen" som reiser. Endelig.... Dere var virkelig heldige som fikk reise etter så kort tid. Men nå er det oss. Gleder oss veldig.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...