Gå til innhold

Godkjent!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag kom brevet fra region øst. Etter ca 5 og en halv måneds venting er vi ENDELIG godkjente for adopsjon av en liten Skybert 0-2 år fra Sør Afrika.

Å guri malla så godt dette føles.

Klem fra Lilla

Skrevet

Heisan lilla!

Vil bare gratulere deg sååååå mye,det er sikkert deilig å være et skritt videre...

Skrevet

Gratla så mye med Skybert-godkjenning! Godt å høre at det skjer noe i øst!!

God helg fra

Skrevet

Ja, sant det er herlig? Nyt det så lenge du kan! Og så krysser vi fingre for kjapp prosess i Sør-Afrika!

Klem fra

Gjest smulamor
Skrevet

Gratulerer!! -Sant det føles utrolig hærlig å få det brevet i postkassa!! Er 2,5 år siden vi fikk den beskjeden, så vi er inne i siste fase! Håper dere slipper å vente like lenge som oss. Lykke til videre med prosessen :o)

Skrevet

Hei!

Jeg ble litt i ekstase her. Kanskje vår kommer innen et par uker den da. Dere ble registrert 9 og vi 21 sept. Jeg ble så glad jeg nå på en måte.

Jeg gleder meg sånn til å få godkjenningen for da kan jentene våre få prate åpent om dette store som skal skje. Vi hadde bestemt oss for å ha godkjenningen i hus før det ble offentlig!!

Skjønner godt at du er glad. Gratulerer så mye.

Jeg er fortsatt litt ukjent på adopsjonsforeldrenorge. Takk for svar der. Har ikke fått vært inne der i det siste.

Vennlig hilsen bjonde

Skrevet

Gratulere! Gratulere! Og lykke til med dokumentinnsamlingen, og prosessen videre!!

Hadde vært artig å høre litt om hvordan resten av prosessen er for dere som skal til Sør-Afrika!

mvh,

Skrevet

Hei!

Jeg ble litt i ekstase her. Kanskje vår kommer innen et par uker den da. Dere ble registrert 9 og vi 21 sept. Jeg ble så glad jeg nå på en måte.

Jeg gleder meg sånn til å få godkjenningen for da kan jentene våre få prate åpent om dette store som skal skje. Vi hadde bestemt oss for å ha godkjenningen i hus før det ble offentlig!!

Skjønner godt at du er glad. Gratulerer så mye.

Jeg er fortsatt litt ukjent på adopsjonsforeldrenorge. Takk for svar der. Har ikke fått vært inne der i det siste.

Vennlig hilsen bjonde

Jeg vil IKKE være ekkel, og jeg skjønner VELDIG godt at du er utålmodig nå. Men med de erfaringene vi har med Bufetat øst vil jeg anbefale deg å ha "is i magen". Som du ser lenger nede er det også folk som er registert i august som nettopp har fått godkjenningen. Krysser likevel fingre for at de får opp farten nå!

Skrevet

Hei Lilla!

Er såååå glad på deres vegne! Gratulerer nok en gang!

Klem fra

Skrevet

Gratulerer sååå mye med godkjenningen!!!! Lykke til videre med papirinnsamlingen!!!

Skrevet

Er du her også, du da?!? Bare tuller.. *ler* Ville bare gi enda en gratulasjonsklem!! Vi kommer etter, med godkjenningen, rapporten ble underskrevet idag.. Så idag skal jeg feire oss begge!!

Skrevet

Er du her også, du da?!? Bare tuller.. *ler* Ville bare gi enda en gratulasjonsklem!! Vi kommer etter, med godkjenningen, rapporten ble underskrevet idag.. Så idag skal jeg feire oss begge!!

;)

Skrevet

Grattis til deg også Ahava!

Deilig følelse å komme et skritt videre ikke sant?

klem Lilla

Skrevet

Gratulerer såå masse. Deilig å hå det overstått. Lykke til med papirinnsamling og resten av ventetida :)

Klem fra

Skrevet

Gratulerer med et laaaangt skritt videre !Håper VIRKELIG det går fort videre og at han Skybert (eller ho skybertina..) vil heim til dere snart !Send meg gjerne en mail

Skrevet

Gratulerer*Gratulerer*Gratulerer!!!

Den var en velfortjent gladnyhet. Håper vi kommer etter snart. Kos deg i helga som godkjent foreldreemnekandidat.

Klem fra (Fru)

Skrevet

Jeg vil IKKE være ekkel, og jeg skjønner VELDIG godt at du er utålmodig nå. Men med de erfaringene vi har med Bufetat øst vil jeg anbefale deg å ha "is i magen". Som du ser lenger nede er det også folk som er registert i august som nettopp har fått godkjenningen. Krysser likevel fingre for at de får opp farten nå!

Jo...nå var du ekkel med meg..ha ha

Jeg overlever nok. Det var bare så deilig å se lys i tunellen.

Men men..

Har jo forstått at litt av hvert skjer i region øst.

Klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...