Gå til innhold

brasilia

Anbefalte innlegg

Brasilmamma..

Hei.

Lurer på hvordan det går med dere. Så at dere vurderer å bytte land.

Her om dagen fikk vi info.brevet ang. reisen til Brasil. Det er jo bare generell informasjon som de sender ut etter at man har ventet en stund, men det er moro å se at det går fremover.

Tenker mye på dere, vil tro at dere begynner å bli ganske lei av å vente.

Ha en god helg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/174577-brasilia/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Det er en stund siden jeg har gitt noe lyd fra meg. Nå skjer det jo ingenting og den siste tiden har jeg tatt det helt med ro. Det vil si at jeg prøver å ikke tenke så mye på det, selv om det ikke er lett.

En venninne av meg reiste for to uker siden å hentet sin lille prinsesse. Den dagen jeg tok farvel med henne, klarte jeg ikke å holde tårene tilbake. Jeg var så fryktelig glad på vegne av de, men skulle så gjerne vist noe mer. Bare et aldri så lite tidsperspektiv!!

Vi har nå ventet i 2 år og 2 måneder. Men vi har vel egentlig komme fram til at vi ikke bytter land. Er litt vanskelig, for en dag har jeg lyst, pga lei av ventingen, men samtidig så vil jeg ikke, så lenge vi har bestemt oss for Brasi.

Så det er jo bare å håpe at det skjer noe positivt etter at ferien og sambaen er over i Brasil!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/174577-brasilia/#findComment-1166702
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...