Gå til innhold

Jippi - distrikt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk akkurat i dag da jeg skrev et frustrasjonsinnlegg kom gladnyheten. Vi skal til nabofylket til Bogota- Cundimarca. Gjett om jeg ble glad; nå blir nok ikke jobbehelgen så tøff likevel. Løp hjem til postkassen jenter for det kommer ofte flere gladnyheter samtidig.

Skrevet

Gratulerer!!!

Nå kan ting skje når som helst. Kjempespennende! Gir litt ekstra energi i hverdagen med en sånn beskjed!

Lykke til med siste ventetid.

Skrevet

Gratulerer så masse. Nå får vi håpe på masseutsendelse fra AF.

Tenker nok at jobben går meget glatt i helgen :o)

Skrevet

Det hjelper å klage ser du ;-). Gratulerer så masse, masse med distrikt!!!!!!!!

Håper TELEFONEN kommer lynkjapt!!

Klem fra

Gjest Snart Colombiamamma!
Skrevet

GRAULERER!!!

Nå ble jeg enda mer klar for å avslutte arbeidsuka. Jeg vil hjem å sjekke postkassa NÅ!!! Får vel holde ut 2,5 time til.

Kos deg masse med den deilige følelsen det må være. Gleder meg på deres vegne :)

Hilsen fra

ellymor1365380489
Skrevet

GRATULERER!!!

Vet hvordan det er å veeente på distriktet. Det var stort når det endelig kom. Nyt dagen og lykke til videre:-)

Colombiamamma
Skrevet

Gratulerer så mye!!!!!!!

Tenker på dere. Det har vært lang ventetid nå.

Savner deg på Romerikstreffene. Du må se å flytte tilbake :-))

Stor gratulasjonsklem fra

Skrevet

Hei og gratulerer så mye! Har dere ventet lenge? Vi venter også, men regner med at det ennå er en god stund igjen.Ha en riktig fin helg!

Skrevet

Hei og gratulerer så mye! Har dere ventet lenge? Vi venter også, men regner med at det ennå er en god stund igjen.Ha en riktig fin helg!

Hei igjen, ser jo lengre ned at dere har ventet leeeenge! Bra at det skjedde noe nå! Lykke til videre!

Skrevet

Gratulerer!!!! Det var jammen gode nyheter!! Håper tildeling er rett rundt hjørnet :-))

Beste hilsen fra

Skrevet

Gratulerer med distrikt! Krysser fingre for at tildelingstelefonen kommer raskt ;)

Tvi, tvi

Skrevet

Hei Selly,

kan jeg spørre hvilken aldersgodkjenning dere fikk fra ICBF når dere ble godkjent?

Beste hilsen fra

Skrevet

Åhh så fantastisk - Gratulerer!!! Håper det ikke tar lang tid før dere får tildeling.

Fredager ser ut til å være en Colombia-dag. Det lå ingenting i postkassen i dag hos oss, så vi får håpe på neste fredag :-)

hilsen

Skrevet

Gratulere så massevis!

Cundimarca - ennå et distrikt jeg ikke har hørt om (men så er jeg ikke så bevandret i detta, heller!)

Distrikt i postkassa på en fredag - detta må være en deilig start på helga! Kos dere!

Lykke til med neste etappe!

mvh,

Skrevet

GRATULERER !! Det var ikke for tidlig ,jeg har fulgt med dere,og no håper jeg resten går på skinner og at det ikke er så lenge til dere er fire.Vi har det bare bra alle er friske,var i Bg.sist helg. Skal hilse så masse fra N til S.

Skrevet

Gratulerer såå masse. Da går det vel kanskje ikke så alt for lang tid før den store telefonen kommer ??

klem fra

Skrevet

Endelig noe som skjer i colombia!!

Gratulerer med forhåpentligvis siste brev i saken før tildeling!!

Staver du det distriktet sånn, jeg har alltid trodd at det hette Cundinamarka eller noe sånn! En aldri så liten dysleksi tenker jeg:)

Må det gå fort-fort til tildeling!!

Cool

Gjest girasol
Skrevet

Gratulerer :-) Tenk, nå kan du kikke på kartet og vite hvor dere skal! Det er kjekt det :-) Lykke til!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...