Gå til innhold

Forskjellige distrikt/Colombia & nettsteder

Anbefalte innlegg

Når noen nye får tildelig er det alltid like spennende å se hvor!

Tror det er Cesare som nylig hadde fått tildeling i Pasto - og noen som tipsa om nettsida Pasto.com.

Og så fikk jeg en ide: Har lyst til å "samle" info om forskjellige distrikt og aktuelle nettsteder.

Kanskje noe vi kunne lagt inn på en samle-nettside eller no' sånt? (Hvis det ikke finnes allerede da?)

KJekt å ha noe konkret å leite etter i ventetida - og så blir vi på et vis litt forberedt den dagen vi forhåpentligvis får tildeling sjøl.

Noen som vil dele navn på distrikt og aktuelle nettsteder?

mvh,

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/174999-forskjellige-distriktcolombia-nettsteder/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Colombiamamma

Går du inn på ICBF sine hjemmesider finner du kart over alle distriktene.

http://www.icbf.gov.co/ingles/home.asp

Da vet du alle det er å holde styr på. Maaaange, så tror ikke det er lett å få oversikt overe de alle. Men vil du prøve, så sender jeg deg gjerne linker jeg har.

Klem fra

:-)

Går du inn på ICBF sine hjemmesider finner du kart over alle distriktene.

http://www.icbf.gov.co/ingles/home.asp

Da vet du alle det er å holde styr på. Maaaange, så tror ikke det er lett å få oversikt overe de alle. Men vil du prøve, så sender jeg deg gjerne linker jeg har.

Klem fra

:-)

Definitivt ikke oversikt over alle.

Har vært inne på den sida du la inn linken til; men ble sittende med like mange spørsmål som svar egentlig....

Lurte på om det kanskje var sånn at "Norge" ofte får tildelinger fra et noen av de samme distriktene... eller det vil si jeg trodde det kanskje til å begynne med, men jeg ser jo nå at det er forskjellige distrikt nesten hver gang...

Ambisiøs? Ja, sikkert. Naiv? Ja, iallefall det! Mye tid? Vel... Lenge igjen å vente? Definitivt!!!!

Noggo ska'n gjørra, vet du! (hi, hi)

mvh,

Colombiamamma

Definitivt ikke oversikt over alle.

Har vært inne på den sida du la inn linken til; men ble sittende med like mange spørsmål som svar egentlig....

Lurte på om det kanskje var sånn at "Norge" ofte får tildelinger fra et noen av de samme distriktene... eller det vil si jeg trodde det kanskje til å begynne med, men jeg ser jo nå at det er forskjellige distrikt nesten hver gang...

Ambisiøs? Ja, sikkert. Naiv? Ja, iallefall det! Mye tid? Vel... Lenge igjen å vente? Definitivt!!!!

Noggo ska'n gjørra, vet du! (hi, hi)

mvh,

Høres bra ut;-)) Letteste måten å finne info om de distriktet du ønsker info er å søke på navnet. Regner med du da får mye nyttig informasjon.

Får ikke barn fra alle distriktene da flere av de er for utrygge å reise i. Varierer litt hvilke distikter man kan få tildeling fra de ulike årene. De størrste distriktene for norske tildelinger ser du på sidene til AF.

(Bogòta, Medellin, Cali, Bucaramanga)

Skjønner godt du higer etter informasjon! Men ikke slit deg helt ut

;-)

Vi chattes vel en kveld om ikke så lenge igjen??!

Ha en fin ventetid!

Høres bra ut;-)) Letteste måten å finne info om de distriktet du ønsker info er å søke på navnet. Regner med du da får mye nyttig informasjon.

Får ikke barn fra alle distriktene da flere av de er for utrygge å reise i. Varierer litt hvilke distikter man kan få tildeling fra de ulike årene. De størrste distriktene for norske tildelinger ser du på sidene til AF.

(Bogòta, Medellin, Cali, Bucaramanga)

Skjønner godt du higer etter informasjon! Men ikke slit deg helt ut

;-)

Vi chattes vel en kveld om ikke så lenge igjen??!

Ha en fin ventetid!

he he he

tar det med ro' jeg.... må ha litt å pusle med akkurat nå... og så roer det seg sikkert litt utpå våren (kanskje...) og (håper gubben..!!.)...

og godt å ha dere - rolige og trygge - og alltid i umiddelbar nærhet ....

:o)))

mvh,

Annonse

AAG1365380811

Jeg har fått mange nettsider som ligger lagra under favoritter. Jeg kan godt sende deg alle på en epost om du vil man da må du skrive til meg på [email protected] så ordner det seg om du vil ta jobben. Jeg har savnet et slikt sted selv, men mine datakunnskaper er alt for dårlige til dette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...