Gå til innhold

Frustrerte fruer og Ritalin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest nickløs nå

Hvor stor dose tok du da? Jeg har hørt at f.eks. misbrukere må ha minst 10 Ritalin for effekt, gjelder det samme for dette også?

Jeg har bare tatt en og det holdt for meg. Jeg har gjort det et par ganger jeg har vært helt uten overskudd.

Men regner med at rusmisbrukere må ha mye større doser.

Annonse

• 2 uker senere...
Gjest ritalin89

Hvis du ikke har adhd som voksen vil Ritalin ikke virke oppkvikkende. vet om voksne som har benyttet dette og har nesten blitt "gal" av det. kan bli deprimert og nesten shisofren, høre stmmer mv men det er jo mulig at dette er forskjellig fra person til person på samme måte som det virker ulikt på adhd barn. Jeg hadde ikke benyttet dette for å bli oppkvikket men heller tatt en løpetur.....

• 2 uker senere...
Jeg er en annen

Ritalin er det samme som amfetamin. Forskning viser at også barn som ikke har diagnosen ADHD reagerer på ritalin med økt konsentrasjon osv. Dette gjelder realtivt små doser. Økes dosene vil man oppleve det samme som ved uttalt amfetaminrus -- økt aktivitet, megalomani osv.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...