Gå til innhold

Godkjent Bufetat, region Midt!

Anbefalte innlegg

Gjest kina2004 som ble 2003

Sitter her, veldig overrasket. I dag lå godkjenningen fra bufetat i posten, 1 mnd og 8 dager etter at den var registrert mottatt. Helt utrolig!!!!

Detta ble nesten litt for kjapt :-)

Vi er i gang igjen, også denne gangen håper vi på et barn fra Kina.

Får vel skifte nick, tør ikke bruke årstall denne gangen, så det nye får bli "Kina igjen"

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/175154-godkjent-bufetat-region-midt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!!!!!!

Men jeg ble litt engstelig og. Vi har ventet i snart tre måneder!!! Ble litt redd for at noe er galt....

Kan du være så snill å gi med initialene til saksbehandleren? Hvis vi har samme saksbehandler, må jeg jo ringe dem i morgen for å høre.

Mvh

Gratulerer!!!!!!

Men jeg ble litt engstelig og. Vi har ventet i snart tre måneder!!! Ble litt redd for at noe er galt....

Kan du være så snill å gi med initialene til saksbehandleren? Hvis vi har samme saksbehandler, må jeg jo ringe dem i morgen for å høre.

Mvh

Vi vart godkjent i dag fra bufetat,region midt etter nesten 3 mnd.

Annonse

GRATULERER SÅ MYE OG TUSEN TAKK!!!

Nå ble jeg litt beroliget! Men hvorfor i all verden er det slik forskjell på bahandlingstiden da???

Mvh

Veit det desverre ikkje.Vi er 2 par som starta samtidig med kommunen og dei vart ferdig 14 dager før oss og over 1 mnd før oss i bufetat.Vi har også ringt 2 ganger berre for å høyre kor det går.Men det har gått veldig raskt no denne gangen, sist brukte vi 11 mnd i Suak(har ei på 2 år frå før frå Hunan)

Gjest snart mamma til to

Gratulerer med rask behandlinstid!

Da håper jeg at også vår behandlingstid er så kort, vi ble registret i bufetat midt-norge 27 januar.Kan jeg spøre når dere hadde registrerinsdato? Vi venter med lengsel til vi får sent våre papirer til Kina.Håper at tiden flyr og godkjenning ligger i posten snart.

*****GRATULERER MED GODKJENNING BUFETAT*****

Gratulerer med rask behandlinstid!

Da håper jeg at også vår behandlingstid er så kort, vi ble registret i bufetat midt-norge 27 januar.Kan jeg spøre når dere hadde registrerinsdato? Vi venter med lengsel til vi får sent våre papirer til Kina.Håper at tiden flyr og godkjenning ligger i posten snart.

*****GRATULERER MED GODKJENNING BUFETAT*****

Vi ble registrert 14. januar, hvis jeg ikke husker helt feil.

Lykke til med ventingen. Håper det går like fort med deres godkjenning. Virker som det er litt tilfeldig hvor lang tid det tar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...