Gå til innhold

Hvis man ikke blir godkjent?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man ikke blir godkjent i Bufetat, får man da bekjed om hvorfor?

Er det noen som har erfaring med dette?

Gjest mor til to søte små
Skrevet

Vi fikk avslag første gang vi søkte (helse).

Fikk et begrunnet avslag, som vi anket. Anken ble ikke tatt til følge.

Tror det kun er 5% som ikke blir godkj.

Men nå er jeg....

Skrevet

Vi fikk avslag første gang vi søkte (helse).

Fikk et begrunnet avslag, som vi anket. Anken ble ikke tatt til følge.

Tror det kun er 5% som ikke blir godkj.

Men nå er jeg....

Hei mor til to søte små!

Først av alt: Gratulerer med de to søte små!!!

Ble veldig nysgjerrig da jeg leste innlegget ditt: Du fikk avslag anken også? Hva skjedde så??? Søkte dere en gang til? Kan man det? Må man da vente en viss tid før man søker igjen?

Hilsen ei som kjenner noen som har fått avslag. Selv har jeg to søte små, jeg også; ei egenfødt og ei fra Kina som vi kom hjem med 3.februar 2005.

Gjest mor til to søte små
Skrevet

Hei mor til to søte små!

Først av alt: Gratulerer med de to søte små!!!

Ble veldig nysgjerrig da jeg leste innlegget ditt: Du fikk avslag anken også? Hva skjedde så??? Søkte dere en gang til? Kan man det? Må man da vente en viss tid før man søker igjen?

Hilsen ei som kjenner noen som har fått avslag. Selv har jeg to søte små, jeg også; ei egenfødt og ei fra Kina som vi kom hjem med 3.februar 2005.

Hei kina2005.

Vi søkte på nytt ett par år senere. Da var "karantenetiden" for helsproblemene over.

Siden saksgangen gikk ufattelig tregt første gang vi søkte fikk vi godkjenning i ekspressfart hos SUAK, det var hyggelig oppi alt det uhyggelige:-)

Si til vennene dine at det er håp.........vi fikk tilslutt de barna vi skulle ha!

Hilsen fra

Gjest mamma nå!
Skrevet

Vi fikk begrunnet avslag, men det var en dårlig begrunnelse ! :), så Dep omgjorde avslaget, og vi fikk i tillegg et hyggelig brev med beklagelse fra daværende minister!

Får kanskje legge til at vi reiste til Oslo og troppet opp i dep - ble godt mottatt og fikk møte de som skulle behandle anken. Tror nok det hjalp litt. I tillegg hadde vi en god advokat i familien som skrev med rene ord det vi mente om saksbehandlingen vi hadde fått...

Skrevet

Hei kina2005.

Vi søkte på nytt ett par år senere. Da var "karantenetiden" for helsproblemene over.

Siden saksgangen gikk ufattelig tregt første gang vi søkte fikk vi godkjenning i ekspressfart hos SUAK, det var hyggelig oppi alt det uhyggelige:-)

Si til vennene dine at det er håp.........vi fikk tilslutt de barna vi skulle ha!

Hilsen fra

Det var en skikkelig gladhistorie! ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...