Gjest smulamor Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Hei alle sammen! Håper dere som hører noen "Kina-rykter" gir oss ventende kina-adoptanter beskjed.... ? Jeg går snart i spinn her ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/175231-kina/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest litchi Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Jeg vet akkurat hvordan du har det! Holdt på å gå i spinn de siste dagene før vi fikk tildeling 3. februar, og spesielt etter at amerikanske ryktebørser begynte å svirre for fullt. Nå har jeg - bare for din skyld - sjekket august - og septembergruppene på Yahoo, danske Danadopt + spanske afac, og det er nok stille foreløpig. Det eneste er at det altså går rykter om TA's, tror det er reisegodkjenninger fra Kina, og en amerikansk gruppe har fått beskjed om at de skal reise 24. mars. De fleste tipsene går på at det kommer tildelinger 2. uken i mars, men det virker ikke som om det er særlig veldokumenterte rykter. Hold ut!! Snart er det deres tur! Og dere har den beste følelsen i verden i vente ! Jeg svever fremdeles, 3 uker etter tildeling!! Hilsen ryktesprederen - 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/175231-kina/#findComment-1165695 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smulamor Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Jeg vet akkurat hvordan du har det! Holdt på å gå i spinn de siste dagene før vi fikk tildeling 3. februar, og spesielt etter at amerikanske ryktebørser begynte å svirre for fullt. Nå har jeg - bare for din skyld - sjekket august - og septembergruppene på Yahoo, danske Danadopt + spanske afac, og det er nok stille foreløpig. Det eneste er at det altså går rykter om TA's, tror det er reisegodkjenninger fra Kina, og en amerikansk gruppe har fått beskjed om at de skal reise 24. mars. De fleste tipsene går på at det kommer tildelinger 2. uken i mars, men det virker ikke som om det er særlig veldokumenterte rykter. Hold ut!! Snart er det deres tur! Og dere har den beste følelsen i verden i vente ! Jeg svever fremdeles, 3 uker etter tildeling!! Hilsen ryktesprederen - TUSEN TAKK for trøst! -Har egentlig holdt meg ganske rolig helt til dere fikk tildeling...Men da begynte det virkelig å krible. Med en lid 28. sept. kan det jo hende vi må vente enda en mnd. men jeg håper ikke det. Takk for at du sjekka for meg. -Håper du har lyst og mulighet til å sjekke innimellom fremover..??? (eller noen andre?) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/175231-kina/#findComment-1165703 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest litchi Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 TUSEN TAKK for trøst! -Har egentlig holdt meg ganske rolig helt til dere fikk tildeling...Men da begynte det virkelig å krible. Med en lid 28. sept. kan det jo hende vi må vente enda en mnd. men jeg håper ikke det. Takk for at du sjekka for meg. -Håper du har lyst og mulighet til å sjekke innimellom fremover..??? (eller noen andre?) Jeg kan påta meg å sjekke disse sidene innimellom, og formidle de ryktene jeg finner Hold ut! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/175231-kina/#findComment-1165708 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smulamor Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Jeg kan påta meg å sjekke disse sidene innimellom, og formidle de ryktene jeg finner Hold ut! Suuupert!! -Ja, det er vel ikke så mye annet å gjøre, enn å holde ut. Vi er heldige, tross lang venting, som har et barn fra før. Hvis ikke, tror jeg alt hadde virket nokså håpløst til tider. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/175231-kina/#findComment-1165713 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hurum-Kina Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Suuupert!! -Ja, det er vel ikke så mye annet å gjøre, enn å holde ut. Vi er heldige, tross lang venting, som har et barn fra før. Hvis ikke, tror jeg alt hadde virket nokså håpløst til tider. Jeg sjekker og sjekker og sjekker enda en gang, flere ganger om dagen (besatt??), men det SKJER INGEN TING!!!!! Jeg har resignert litt og tenker at det ikke blir før om 14 dager. Det er egentlig ikke så lenge til. Det jeg er mest intressert i ang tid er NÅR FÅR VI REISE. Det var et skrekkelig scenario på APC for litt siden om atneste gruppe ikke får reise før i slutten av mai beg. juni. Det er rett og slett uholbart. Det kan hende at bilder og rapporter er i posten mellom Kina og Norge. Kanskje. LID 15.sept 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/175231-kina/#findComment-1165770 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smulamor Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Jeg sjekker og sjekker og sjekker enda en gang, flere ganger om dagen (besatt??), men det SKJER INGEN TING!!!!! Jeg har resignert litt og tenker at det ikke blir før om 14 dager. Det er egentlig ikke så lenge til. Det jeg er mest intressert i ang tid er NÅR FÅR VI REISE. Det var et skrekkelig scenario på APC for litt siden om atneste gruppe ikke får reise før i slutten av mai beg. juni. Det er rett og slett uholbart. Det kan hende at bilder og rapporter er i posten mellom Kina og Norge. Kanskje. LID 15.sept ÅÅÅÅ!!! Ja, tenk om vi får en glad-melding iløpet av et par uker! -Dere er nok likevel mer "sikret" tildeling nå, enn vi, men likevel.... Jeg lever i håpet:o) Vi krysser fingre for at noe skjer om ikke så lenge!!!! LID 28. sept. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/175231-kina/#findComment-1165780 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest norlys Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Jeg vet akkurat hvordan du har det! Holdt på å gå i spinn de siste dagene før vi fikk tildeling 3. februar, og spesielt etter at amerikanske ryktebørser begynte å svirre for fullt. Nå har jeg - bare for din skyld - sjekket august - og septembergruppene på Yahoo, danske Danadopt + spanske afac, og det er nok stille foreløpig. Det eneste er at det altså går rykter om TA's, tror det er reisegodkjenninger fra Kina, og en amerikansk gruppe har fått beskjed om at de skal reise 24. mars. De fleste tipsene går på at det kommer tildelinger 2. uken i mars, men det virker ikke som om det er særlig veldokumenterte rykter. Hold ut!! Snart er det deres tur! Og dere har den beste følelsen i verden i vente ! Jeg svever fremdeles, 3 uker etter tildeling!! Hilsen ryktesprederen - Tusen takk for at du holder oss oppdatert ang prosessen i Kina. Har selv prøvd å komme meg inn på yahoo sidene, har registrert meg men får ikke til å komme meg inn på de enkelte sidene. Er vel ikke noe data frik... Nå begynner det virkelig å krible her, prøver å ikke gå inn på DOL så ofte, for da girer jeg meg bare så opp..fordi det har vært så rolig her nå. Ingen tegn til at det skjer noen USA tildelinger?? Huff håper vi snart hører noe. Vi skulle jo egentlig vært med sist gruppe, men LID datoen var for seint i august. Kanskje resten av august og september blir slått sammen i denne runden.. Den som venter får se. Takk igjen for hjelpen til å holde oss andre oppdatert klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/175231-kina/#findComment-1166616 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smulamor Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Jeg vet akkurat hvordan du har det! Holdt på å gå i spinn de siste dagene før vi fikk tildeling 3. februar, og spesielt etter at amerikanske ryktebørser begynte å svirre for fullt. Nå har jeg - bare for din skyld - sjekket august - og septembergruppene på Yahoo, danske Danadopt + spanske afac, og det er nok stille foreløpig. Det eneste er at det altså går rykter om TA's, tror det er reisegodkjenninger fra Kina, og en amerikansk gruppe har fått beskjed om at de skal reise 24. mars. De fleste tipsene går på at det kommer tildelinger 2. uken i mars, men det virker ikke som om det er særlig veldokumenterte rykter. Hold ut!! Snart er det deres tur! Og dere har den beste følelsen i verden i vente ! Jeg svever fremdeles, 3 uker etter tildeling!! Hilsen ryktesprederen - Hei igjen. Ser at du også har forsøkt å registrere deg på Yahoo sine sider...uten hell. Jeg har gjort mange forsøk selv, uten å lykkes, så jeg er kjempe glad for at vi har slike som litchi, som har lyst til å sjekke opp litt for oss ventende ) Takk takk til litchi, ja! Det nærmer seg 1 mnd siden forrige tildeling, så det kan jo godt hende det skjer noe snart. Dere er nok helt sikkert med neste gang, men kanskje vi opplever det dere gjorde sist, og må vente enda en mnd. Vi krysser fingrene!!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/175231-kina/#findComment-1166984 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest litchi Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Tusen takk for at du holder oss oppdatert ang prosessen i Kina. Har selv prøvd å komme meg inn på yahoo sidene, har registrert meg men får ikke til å komme meg inn på de enkelte sidene. Er vel ikke noe data frik... Nå begynner det virkelig å krible her, prøver å ikke gå inn på DOL så ofte, for da girer jeg meg bare så opp..fordi det har vært så rolig her nå. Ingen tegn til at det skjer noen USA tildelinger?? Huff håper vi snart hører noe. Vi skulle jo egentlig vært med sist gruppe, men LID datoen var for seint i august. Kanskje resten av august og september blir slått sammen i denne runden.. Den som venter får se. Takk igjen for hjelpen til å holde oss andre oppdatert klem Jo værsågo' du... Sjekket nettopp september-siden, og det eneste håndfaste ryktet er fra et byrå som sier de venter tildelinger en gang mellom 1 og 10. mars, men det sier ingenting om hvilke LIDs som evt. kommer. Jeg har vært på shopping i dag. Litt klær til den vakreste Kinajenta i verden + en hel haug apotekvarer + gaver til barnehjem og en pleier + en gave til fostermor hvis vi skulle være så heldige å treffe henne. (Det er dessverre tvilsomt.) Deilig å gjøre noe som har med lillesøster-barnet vårt og reisen å gjøre 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/175231-kina/#findComment-1167144 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smulamor Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Jo værsågo' du... Sjekket nettopp september-siden, og det eneste håndfaste ryktet er fra et byrå som sier de venter tildelinger en gang mellom 1 og 10. mars, men det sier ingenting om hvilke LIDs som evt. kommer. Jeg har vært på shopping i dag. Litt klær til den vakreste Kinajenta i verden + en hel haug apotekvarer + gaver til barnehjem og en pleier + en gave til fostermor hvis vi skulle være så heldige å treffe henne. (Det er dessverre tvilsomt.) Deilig å gjøre noe som har med lillesøster-barnet vårt og reisen å gjøre Hei igjen. Misunner deg den handleturen, du ) Har skrevet opp innkjøpsliste alt, over hva vi trenger å ha med når det er vår tur. -Er dette ditt første eller andre barn fra Kina? Jeg har lurt litt på dette med gaver.. Hva gir man i gaver? Skal det være dyre flotte ting, praktiske ting? Sier tusen takk for tips der også, jeg. -Ellers tusen takk for siste "ryktet" ) Ha en fortsatt fin formiddag! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/175231-kina/#findComment-1167158 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest litchi Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Hei igjen. Misunner deg den handleturen, du ) Har skrevet opp innkjøpsliste alt, over hva vi trenger å ha med når det er vår tur. -Er dette ditt første eller andre barn fra Kina? Jeg har lurt litt på dette med gaver.. Hva gir man i gaver? Skal det være dyre flotte ting, praktiske ting? Sier tusen takk for tips der også, jeg. -Ellers tusen takk for siste "ryktet" ) Ha en fortsatt fin formiddag! Det er vårt første barn fra Kina, har ei egenfødt jente fra før. Er ikke noen ekspert på gaver, jeg heller. Men vi fikk noen tips i infoen fra VB som kom sammen med tildelingen. Jeg har kjøpt litt klær + sendt med noen brukte klær,kjøpt noen salver, et termometer og et par leker til barnehjemmet. Til en av pleierne + til fostermor har jeg kjøpt en god fuktighetskrem + konfekt. Jeg har ikke peiling verken på hvor dyrt det skal være, eller hvor mye som forventes, så jeg har mest gått ut i fra hvor god plass jeg tror vi får i kofferten:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/175231-kina/#findComment-1167465 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smulamor Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Det er vårt første barn fra Kina, har ei egenfødt jente fra før. Er ikke noen ekspert på gaver, jeg heller. Men vi fikk noen tips i infoen fra VB som kom sammen med tildelingen. Jeg har kjøpt litt klær + sendt med noen brukte klær,kjøpt noen salver, et termometer og et par leker til barnehjemmet. Til en av pleierne + til fostermor har jeg kjøpt en god fuktighetskrem + konfekt. Jeg har ikke peiling verken på hvor dyrt det skal være, eller hvor mye som forventes, så jeg har mest gått ut i fra hvor god plass jeg tror vi får i kofferten:) Takk (nok en gang) for tipsene! Synes det har vært litt vanskelig å vite, men nå er jeg litt klokere:o) Vi har også ei egenfødt datter fra før. Hvor gammel er jenta deres? Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/175231-kina/#findComment-1167493 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.