Gå til innhold

Ett års "jubileum"

Anbefalte innlegg

Gjest Snart Colombiamamma!

I dag kan vi feire et "jubileum". Det kunne vært hyggelig hvis vi var der vi "skulle" vært. I dag er det nøyaktig ett år siden våre papirer ble sendt til Colombia. Når de ble sendt fikk vi oppgitt at ventetiden var i underkant av ett år til tildeling. Og vi har ikke fått distrikt engang....

Er litt frustrert nå, men det gode oppi det hele er at nå vet vi at det nærmer seg i alle fall.

Ønsker alle en god helg.

Frustrert hilsen fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/175384-ett-%C3%A5rs-jubileum/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, det er jo et jubileum man helst ikke vil gratulere noen med :-( Mitt mareritt er å være i samme båt som deg når mai kommer. Jeg er SÅ lei av å vente!!

Krysser fingrene for at distrikt er rett rundt hjørnet og at tildeling følger like etter!

Beste hilsen fra

Uups, halvparten ble spist under sending.

Men det jeg ønsker å si at jeg hva veldig forståelse for følelsene dine.

vi hadde 1 års jubileum i går og føler vi nå går på overtid.

Har likevel veldig god følelse hver fredag, da jeg har fått for meg at det er dagen hvor gode nyheter fra Colombia kommer.

Vi får krysse fingre og alt annet for at brevene vår snart er i postkassen.

utålmodig hilsen

Gjest ViTo-Tre

Kjiiipe greier dette her ;o(

Vi har også snart et års jubileum (om 3 uker) og har heller ingen distrikt enda. Var skikkelig optimistisk i høst og håpet tom på at det skulle skje noe før jul!! Nå går vi inn i den åttende ventemåneden etter godkjenning hos ICBF, og det begynner å å bli ganske frustrerende etterhvert. Blæh...

Annonse

Huff, det er jo et jubileum man helst ikke vil gratulere noen med :-( Mitt mareritt er å være i samme båt som deg når mai kommer. Jeg er SÅ lei av å vente!!

Krysser fingrene for at distrikt er rett rundt hjørnet og at tildeling følger like etter!

Beste hilsen fra

Å guri, her sitter jeg er sur på region øst?! Håper inderlig at dere er av de som får distrikt rett før tildeling.

Alle gode ønsker fra

Forstår godt hvordan du har det!

I dag fikk vi vårt Distrikt;-))

Det hadde vi ventet på i 14mnd og 25dager!!!

Det er grusomt å gå sånn på overtid, men nå er det i alle fall

en mindre "før" dere.

LYKKE TIL, til dere som venter!!

Mvh

en "kikker" på DOL

Forstår godt hvordan du har det!

I dag fikk vi vårt Distrikt;-))

Det hadde vi ventet på i 14mnd og 25dager!!!

Det er grusomt å gå sånn på overtid, men nå er det i alle fall

en mindre "før" dere.

LYKKE TIL, til dere som venter!!

Mvh

en "kikker" på DOL

Gratulerer med distrikt, Millemar!! Det var jo kjempeflott. Hvilke distrikt har dere fått, da?

Og XXX-er fingrer og tær for 'Snart Colombiamamma' !! Det var jo oppløftende å se at det skjer ting i Colombia nå!! Det må snart være deres tur også!

godhilsen fra

Gratulerer med distrikt, Millemar!! Det var jo kjempeflott. Hvilke distrikt har dere fått, da?

Og XXX-er fingrer og tær for 'Snart Colombiamamma' !! Det var jo oppløftende å se at det skjer ting i Colombia nå!! Det må snart være deres tur også!

godhilsen fra

Takk for det!

vi fikk Cundinamarca

Annonse

Vil bare hilse til alle dere som har ventet lenge på distrikt og tildeling:

Jeg krysser det jeg har av fingre, armer og bein for at det skal skje noe for dere - veldig snart!!

Føler med dere... Tenker at det er må være litt sånn at en har satt seg en foreløpig "ramme" for hva som er "rimelig" ventetid.. og når den tida nærmer seg så.... begynner en å bli utolmodig... hver eneste dag like lang.... kanskje idag, eller? ....

Og her ble plutselig jeg en venteekspert... er jo bare så vidt starta opp...

Men, anyway - det var ment som lykkeønskninger og forståelse for en frustrerende situasjon.

Lykke til! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...