Gå til innhold

Særkullsbarn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann!

Mannen min har 3 særkullsbarn fra sitt forrige ekteskap. Jeg hadde ingen. Vi har nå adoptert to flotte jenter fra Kina. Storesøster hentet vi høsten 02. Da var hun ca. 10 mnd. gammel. Lillesøster kom vi hjem med i beg. av februar i år - og hun er nå 14 mnd. gammel.

Det ble overhodet ikke vurdert som negativt at vi har særkullsbarn i familien.

Særkullsbarna er en natuligdel av vår familie - og de har tatt veldig godt i mot sine småsøsken.

Søk i vei!

hilsen fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/175484-s%C3%A6rkullsbarn/#findComment-1168570
Del på andre sider

Gjest 2Xglad i barn

Heisann!

Mannen min har 3 særkullsbarn fra sitt forrige ekteskap. Jeg hadde ingen. Vi har nå adoptert to flotte jenter fra Kina. Storesøster hentet vi høsten 02. Da var hun ca. 10 mnd. gammel. Lillesøster kom vi hjem med i beg. av februar i år - og hun er nå 14 mnd. gammel.

Det ble overhodet ikke vurdert som negativt at vi har særkullsbarn i familien.

Særkullsbarna er en natuligdel av vår familie - og de har tatt veldig godt i mot sine småsøsken.

Søk i vei!

hilsen fra

Ååå, så koselig å høre. Lykke til med de små, håper vi en gang er like heldige. Det skulle egentlig bare mangle at ikke eldre søsken vurderes som positivt *smil*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/175484-s%C3%A6rkullsbarn/#findComment-1168572
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...