Gjest gutt17oslo Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Jeg har i det siste følt meg alvorlig depresiv på grunn av å ha vært singel alt for lenge, og hatt uflaks i kjærligheten for mange ganger. Jeg går rundt å snakker til meg selv på forskjellige språk om hvordan jeg har det og at jeg gjerne vil at jeg skal få den jenta osv. Dette tyder sikkert på at jeg trenger noen å snakke med, så derfor legger jeg inn et innlegg her. Jeg har vært forelsket i tre forskjellige jenter på ganske kort stund, men har ikke lykkes med noen av dem. Hver gang får jeg besjeden om at vi er for gode venner til å bli sammen, i fare for at vi skal bli uvenner. Nå vet jeg ikke lenger om jeg tror på denne unnskyldningen lenger, og at det kanskje det er meg det er noe galt med?! Det vet kanskje dere jenter best? Jeg blir heller ikke noe mindre frustrert da jeg får skryt av hvor morsom og kjekk jeg er fra mange jenter. For hadde jeg vært det så må da noen kunne ha likt meg. Jeg ser på meg selv også som ganske normal ellers, og vil ikke si at jeg oppfører meg noe uskikkelig eller merkelig i forhold til de andre i miljøet mitt. Jeg prøver hele tiden og komme meg over disse jentene, men det blir alltid til at jeg prøver å interresere meg for en ny jente også går det i dass, og da sitter jeg igjen med enda en følelse som ikke går bort. Nå er jeg blitt ganske betatt av ei annen jente som jeg er litt mindre kjent med , men som jeg fortsatt kjenner litt godt. Hun er en meget intelligent, morsom , og pen jente, som jeg alltid har sett på for "hard to get". Allikevel er hun ikke en jente som alle går rundt og kikker på, så jeg vet egentlig ikke. Det jeg føler er spessielt med henne, er at hun ofte gir meg mye komplimenter om at jeg er søt osv. og at hun liker å være i nærheten av meg når det er mange samlet på et sted. Allikevel når jeg sender hende meldinger så får jeg ikke noe enormt med svar tilbake, slik jeg tror en ville fått dersom hun var veldig interresert. Takk for at du leste dette innlegget og håper du har noen innvendinger som kan hjelpe meg. Hilsen en som er langt langt nede.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/175560-%C3%B8delagt-av-uendelige-fors%C3%B8k/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest litt mer voksen nå Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Først av alt: du er bare 17 år!!! Du skriver at du har vært singel altfor lenge...Måtte le litt, jeg;) Men jeg skjønner at det ikke er enkelt å være deg akkurat nå. Sånn er det for de fleste i den alderen. Selv slet jeg også med å få sjans på noen og var sikker på at det måtte være noe i veien med meg. Men da jeg flyttet til en annen by for å studere endret alt seg. Plutselig fikk jeg masse sjans! Så for min del handlet det om miljøskifte. Tror alle i mitt gamle miljø hatt satt meg i en bås. Jeg var liksom ikke kjæreste-materiale, hvis du skjønner. Jeg var glad da jeg skjønte at det ikke var noe galt med meg... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/175560-%C3%B8delagt-av-uendelige-fors%C3%B8k/#findComment-1169774 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt17oslo Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Først av alt: du er bare 17 år!!! Du skriver at du har vært singel altfor lenge...Måtte le litt, jeg;) Men jeg skjønner at det ikke er enkelt å være deg akkurat nå. Sånn er det for de fleste i den alderen. Selv slet jeg også med å få sjans på noen og var sikker på at det måtte være noe i veien med meg. Men da jeg flyttet til en annen by for å studere endret alt seg. Plutselig fikk jeg masse sjans! Så for min del handlet det om miljøskifte. Tror alle i mitt gamle miljø hatt satt meg i en bås. Jeg var liksom ikke kjæreste-materiale, hvis du skjønner. Jeg var glad da jeg skjønte at det ikke var noe galt med meg... Ja det kan kanskje høres litt tidlig ut å komme med det utsagnet, men sånn føler ikke jeg det. Jeg har så mange venner som har kjærester og det er utrolig dritt å sitte å se på de hele tiden. Dessuten føler jeg at det går utover utdanningen min også. Jeg gjør det mye dårligere på skolen nå enn det jeg har gjort før. Det er mulig du har rett med at noen har satt meg i en bås. Men det har jo vært jenter som har vært interresert i meg også, men det er jo jenter som jeg igjen ikke har hatt noen følelser for. Begynte faktisk å like en jente som likte meg, men da hadde jeg brukt utrolig lang tid sammen med henne, og til slutt innså jeg at jeg aldri hadde møtt en snillere jente før. Men jeg var så maks uheldig at noen få dager etter at dette hadde gått opp for meg, ble hun sammen med en annen type som var mye eldre. Så det var maks deprimerende det også. Takk for at du svarte da 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/175560-%C3%B8delagt-av-uendelige-fors%C3%B8k/#findComment-1170593 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nyksion Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 "Hver gang får jeg besjeden om at vi er for gode venner til å bli sammen, i fare for at vi skal bli uvenner." Veldig typisk kan-vi-ikke-bare-være-venner-syndromet. Det oppstår om du bygger tillitt og bånd til en jente som ikke er tiltrukket av deg. Jenter opplever det slik "vi snakket sammen i seks timer om dype ting, men når jeg sa jeg hadde kjæreste, ble han rasende og gikk sin vei! Han kunne vært perfekt som en venn, helt upperlig som en bestekompis, men jeg vet ikke hva det er, jeg som gjør at jeg ikke vil ha ham!". Bygg tiltrekning først, gjennom å erte dem, flørte med dem og disse dem. Bruk humor. Det viktigste er at du har det gøy. Vær den som bestemmer. Det som ødelegger tiltrekning er om de klarer å kontrollere deg, om du godtar dritten de slenger til deg, samt om du blir usikker. Gutter som er usikre, spør jenter feks "hva synes du om meg?", "jeg føler ikke at jeg fortjener en som deg", "hva ser du etter i gutter?". De gjør også gjerne ting med den hensikt av å få folk til å like dem, bli imponert, verdsette dem eller beundre dem. Aldri gjør sånne ting. Ikke prøv å sette opp maske (matcho feks) for å skjule ting, jenter ser rett igjennom det. Om du vil ha sex med jentene er det viktig å ikke legge skjul på at du liker sex og at du er helt komfortabel med det, men ikke overdriv heller. Det som gjør at mange havner i "venne"-båsen i hodet til jenter er at de skjuler sexdriften sin. "Nå vet jeg ikke lenger om jeg tror på denne unnskyldningen lenger, og at det kanskje det er meg det er noe galt med?!" Det er ingen unnskyldning. Det er ofte det de faktisk føler. De kan ikke styre det selv. Er de ikke tiltrukket av deg er det ingenting de kan gjøre med det selv for å bli det. Er de tiltrukket av deg, er det ingenting de selv kan gjøre for å ikke være det mer. Med andre ord, ingen kan overtale en jente til å bli tiltrukket av deg, uansett hvor snill og hyggelig alle sier at du er. Det er ingenting "galt" med deg overhodet. MEN det kan være visse ting ved deg som ikke er helt heldig med tanke på å få jenter. De fleste sier at "du må være deg selv, da kommer jentene løpende". Det er generelt ikke riktig. Det er mange gutter som er kjedelige, og de vil IKKE få flere damer av å fortsette å være sitt kjedelige selv. Kjedsomhet er drepen på tiltrekning. Drittsekker er IKKE kjedelige og tåler ikke dritt, derfor får de så mange damer. Jeg sier ikke at du skal sette opp en maske eller bli drittsekk, men at du kan utvikle deler av deg, slik at du er en mer spennende person når du er deg selv. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/175560-%C3%B8delagt-av-uendelige-fors%C3%B8k/#findComment-1175374 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt17oslo Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 "Hver gang får jeg besjeden om at vi er for gode venner til å bli sammen, i fare for at vi skal bli uvenner." Veldig typisk kan-vi-ikke-bare-være-venner-syndromet. Det oppstår om du bygger tillitt og bånd til en jente som ikke er tiltrukket av deg. Jenter opplever det slik "vi snakket sammen i seks timer om dype ting, men når jeg sa jeg hadde kjæreste, ble han rasende og gikk sin vei! Han kunne vært perfekt som en venn, helt upperlig som en bestekompis, men jeg vet ikke hva det er, jeg som gjør at jeg ikke vil ha ham!". Bygg tiltrekning først, gjennom å erte dem, flørte med dem og disse dem. Bruk humor. Det viktigste er at du har det gøy. Vær den som bestemmer. Det som ødelegger tiltrekning er om de klarer å kontrollere deg, om du godtar dritten de slenger til deg, samt om du blir usikker. Gutter som er usikre, spør jenter feks "hva synes du om meg?", "jeg føler ikke at jeg fortjener en som deg", "hva ser du etter i gutter?". De gjør også gjerne ting med den hensikt av å få folk til å like dem, bli imponert, verdsette dem eller beundre dem. Aldri gjør sånne ting. Ikke prøv å sette opp maske (matcho feks) for å skjule ting, jenter ser rett igjennom det. Om du vil ha sex med jentene er det viktig å ikke legge skjul på at du liker sex og at du er helt komfortabel med det, men ikke overdriv heller. Det som gjør at mange havner i "venne"-båsen i hodet til jenter er at de skjuler sexdriften sin. "Nå vet jeg ikke lenger om jeg tror på denne unnskyldningen lenger, og at det kanskje det er meg det er noe galt med?!" Det er ingen unnskyldning. Det er ofte det de faktisk føler. De kan ikke styre det selv. Er de ikke tiltrukket av deg er det ingenting de kan gjøre med det selv for å bli det. Er de tiltrukket av deg, er det ingenting de selv kan gjøre for å ikke være det mer. Med andre ord, ingen kan overtale en jente til å bli tiltrukket av deg, uansett hvor snill og hyggelig alle sier at du er. Det er ingenting "galt" med deg overhodet. MEN det kan være visse ting ved deg som ikke er helt heldig med tanke på å få jenter. De fleste sier at "du må være deg selv, da kommer jentene løpende". Det er generelt ikke riktig. Det er mange gutter som er kjedelige, og de vil IKKE få flere damer av å fortsette å være sitt kjedelige selv. Kjedsomhet er drepen på tiltrekning. Drittsekker er IKKE kjedelige og tåler ikke dritt, derfor får de så mange damer. Jeg sier ikke at du skal sette opp en maske eller bli drittsekk, men at du kan utvikle deler av deg, slik at du er en mer spennende person når du er deg selv. Lykke til! Tusen takk for innlegget Nyksion. Det var veldig deilig å kunne få svar fra en jente også, slik at jeg vet litt mer om hvordan dere tenker. Jeg skal prøve å bli en mer interresant person, men vet ikke helt hva jeg må gjøre da. Når jeg ser jenter som er sammen med andre gutter, så er jo ikke akkurat alle disse guttene så interresante syns nå jeg. Som regel så er jeg en veldig besjeden person, men blandt alle de som jeg kjenner litt er jeg egentlig det stikk motsatte. Jeg tror jeg prøver å være så morsom som jeg kan hele tiden, men har også tenkt på at jeg kanskje spøker litt for mye av og til. Så på humor siden så tror jeg egentlig ikke jeg må forbedre meg noe spessielt. Men er det noen andre sider du tror det er viktig å få frem i meg som kan gjøre meg interresant, for jeg har ikke peiling. Noen forslag? Tusen takk for at du svarer, jeg setter veldig stor pris på det:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/175560-%C3%B8delagt-av-uendelige-fors%C3%B8k/#findComment-1176267 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nyksion Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Tusen takk for innlegget Nyksion. Det var veldig deilig å kunne få svar fra en jente også, slik at jeg vet litt mer om hvordan dere tenker. Jeg skal prøve å bli en mer interresant person, men vet ikke helt hva jeg må gjøre da. Når jeg ser jenter som er sammen med andre gutter, så er jo ikke akkurat alle disse guttene så interresante syns nå jeg. Som regel så er jeg en veldig besjeden person, men blandt alle de som jeg kjenner litt er jeg egentlig det stikk motsatte. Jeg tror jeg prøver å være så morsom som jeg kan hele tiden, men har også tenkt på at jeg kanskje spøker litt for mye av og til. Så på humor siden så tror jeg egentlig ikke jeg må forbedre meg noe spessielt. Men er det noen andre sider du tror det er viktig å få frem i meg som kan gjøre meg interresant, for jeg har ikke peiling. Noen forslag? Tusen takk for at du svarer, jeg setter veldig stor pris på det:) Hei! Glad du synes det var til nytte. Jeg er imidlertid ikke jente. Når det gjelder disse greiene her, ikke ta i mot råd fra jenter: Jenter har forbausende liten selvinnsikt på dette området. De gir råd utifra ønsketenkning og hvordan de mener verden BØR være, ikke hvordan verden faktisk er. De færreste kan f.eks. forklare hvorfor drittsekker har seg så ofte. Det du kommer til å se mye av er at jenter sier at de vil ha en "snill, omtenksom gutt", hvoretter de tar den ene drittsekken etter den andre, og kommer til deg for å få trøst når han er utro. Dessuten, hvor mye erfaring tror du jenter flest har med å forføre andre damer? Mindre enn lite. Så de vet i grunn ikke hva de snakker om. Med mindre de er lesber, da. Dem kan du alltids høre på. Det FINNES heterofile jenter som faktisk har selvinnsikt og tør å fortelle om hva de har innsett, men det er langt mellom dem. "Jeg skal prøve å bli en mer interresant person, men vet ikke helt hva jeg må gjøre da." Ha en hobby, en sak eller et eller annet som du brenner for. Helst en sosial greie: dansing, kunst, musikk (prøv å lage musikk eller være DJ, etc). Når du da prater om dette, vil de kjenne at du har lidenskap. Entusiasmen gjør deg spennende. Og de kommer til å drømme om hvordan det ville være om den lidenskapen din handlet om DEM i stedet. Det lar du ikke skje så lett, selvfølgelig. For at du skal være spennende å prate med, må du kunne prate om mange forskjellige ting, og bytte tema nå og da. Ikke snakk om skole, jobb, fotball eller nerdeting, eller prat om det samme i seks timer i strekk. Prat mindre om fakta (fakta er dødt og kjedelig) og tekniske ting, prat mer om opplevelser og HVORDAN du opplever ting. Reiser, hobbyer, forskjeller mellom gutter og jenter, sex, drømmeferie / den perfekte opplevelsen, kjendiser, mat, mote og stil er gode ting å prate om. Pass på å ha litt peiling på noen av disse tingene, og vit hva du selv liker og ikke liker med alle disse tingene. Vit hvordan du setter sammen klesplagg og ha en viss peiling på moter. På DETTE området kan du høre på jenter. De kan fortelle deg alt du trenger å vite. Bare pass på at de ikke føler seg som om de var moren din. Ha noen meninger om klærene på tvers av det de sier. Jenter har det med å være spesielt opptatt av sko, så vær litt ekstra påpasselig med det. Jenter har det med å synes det er ekstremt spennende med ting som kan finne ut om dem selv. Feks. om du kan noen personlighetstester, spådomskunst eller lignende, blir du litt mystisk og spennende. Det finnes massevis av det. Eksempelvis kan du lære å tyde håndskrift (brukes som personlighetstest og som juridisk bevis i visse sammenhenger). Lær deg massasje så kan du få inntrykk av henne bare ved å kjenne på musklene: "denne muskelen er veldig stiv; sitter du veldig bøyd når du leser?" Det er også en måte å treffe mange jenter på. Det er ALDRI noe problem å få tak i jenter som prøvekaniner om du vil prøve noen nye massasjeteknikker. Veldig lite av dette eller noe annet for den saks skyld, vil fungere bra om du bryr deg om et spesifikt utfall annet enn at du selv har det moro og kan prøve nye ting. Om du tenker "åå håper dette går bra; hun er sååå deilig, jeg TRENGER henne" kan du banne på at alt går til helvete. De ser det med en gang. I stedet, tenk at du prøver nye ting: "hmm.. Er hun virkelig noe å samle på? Har hun humor og er hun interessant eller er hun bare en vandrende sminkedukke? La oss se hva som skjer, dette blir spennende!" "Når jeg ser jenter som er sammen med andre gutter, så er jo ikke akkurat alle disse guttene så interresante syns nå jeg." Men du er heller ikke jente. De ser etter andre ting enn det du gjør. Ang. humor: Om du er kreativ med humor har du en fordel. Prøv dette: Når anledningen byr seg, misforstå med vilje hva jenter sier, på en måte som får dem til å virke tvilsomme eller være litt spesielle. Diss dem for det etterpå. Det jekker dem ned litt om de er litt høye i hatten. For eksempel pratet jeg med en fin jente som plutselig snublet litt i ordene, og med litt kreativitet hørtes det ut som om hun sa at hun ikke hadde truse på seg. Jeg sa "Hva, har du ikke truse på deg??" Det gir noen ganske komiske situasjoner i blant. Arrogant humor er veldig bra. Neste gang jenter sier at du er søt, kjekk eller lignende, si "takk for at du la merke til det" og sett opp et spøkefullt uttrykk i ansiktet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/175560-%C3%B8delagt-av-uendelige-fors%C3%B8k/#findComment-1177064 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt17oslo Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Hei! Glad du synes det var til nytte. Jeg er imidlertid ikke jente. Når det gjelder disse greiene her, ikke ta i mot råd fra jenter: Jenter har forbausende liten selvinnsikt på dette området. De gir råd utifra ønsketenkning og hvordan de mener verden BØR være, ikke hvordan verden faktisk er. De færreste kan f.eks. forklare hvorfor drittsekker har seg så ofte. Det du kommer til å se mye av er at jenter sier at de vil ha en "snill, omtenksom gutt", hvoretter de tar den ene drittsekken etter den andre, og kommer til deg for å få trøst når han er utro. Dessuten, hvor mye erfaring tror du jenter flest har med å forføre andre damer? Mindre enn lite. Så de vet i grunn ikke hva de snakker om. Med mindre de er lesber, da. Dem kan du alltids høre på. Det FINNES heterofile jenter som faktisk har selvinnsikt og tør å fortelle om hva de har innsett, men det er langt mellom dem. "Jeg skal prøve å bli en mer interresant person, men vet ikke helt hva jeg må gjøre da." Ha en hobby, en sak eller et eller annet som du brenner for. Helst en sosial greie: dansing, kunst, musikk (prøv å lage musikk eller være DJ, etc). Når du da prater om dette, vil de kjenne at du har lidenskap. Entusiasmen gjør deg spennende. Og de kommer til å drømme om hvordan det ville være om den lidenskapen din handlet om DEM i stedet. Det lar du ikke skje så lett, selvfølgelig. For at du skal være spennende å prate med, må du kunne prate om mange forskjellige ting, og bytte tema nå og da. Ikke snakk om skole, jobb, fotball eller nerdeting, eller prat om det samme i seks timer i strekk. Prat mindre om fakta (fakta er dødt og kjedelig) og tekniske ting, prat mer om opplevelser og HVORDAN du opplever ting. Reiser, hobbyer, forskjeller mellom gutter og jenter, sex, drømmeferie / den perfekte opplevelsen, kjendiser, mat, mote og stil er gode ting å prate om. Pass på å ha litt peiling på noen av disse tingene, og vit hva du selv liker og ikke liker med alle disse tingene. Vit hvordan du setter sammen klesplagg og ha en viss peiling på moter. På DETTE området kan du høre på jenter. De kan fortelle deg alt du trenger å vite. Bare pass på at de ikke føler seg som om de var moren din. Ha noen meninger om klærene på tvers av det de sier. Jenter har det med å være spesielt opptatt av sko, så vær litt ekstra påpasselig med det. Jenter har det med å synes det er ekstremt spennende med ting som kan finne ut om dem selv. Feks. om du kan noen personlighetstester, spådomskunst eller lignende, blir du litt mystisk og spennende. Det finnes massevis av det. Eksempelvis kan du lære å tyde håndskrift (brukes som personlighetstest og som juridisk bevis i visse sammenhenger). Lær deg massasje så kan du få inntrykk av henne bare ved å kjenne på musklene: "denne muskelen er veldig stiv; sitter du veldig bøyd når du leser?" Det er også en måte å treffe mange jenter på. Det er ALDRI noe problem å få tak i jenter som prøvekaniner om du vil prøve noen nye massasjeteknikker. Veldig lite av dette eller noe annet for den saks skyld, vil fungere bra om du bryr deg om et spesifikt utfall annet enn at du selv har det moro og kan prøve nye ting. Om du tenker "åå håper dette går bra; hun er sååå deilig, jeg TRENGER henne" kan du banne på at alt går til helvete. De ser det med en gang. I stedet, tenk at du prøver nye ting: "hmm.. Er hun virkelig noe å samle på? Har hun humor og er hun interessant eller er hun bare en vandrende sminkedukke? La oss se hva som skjer, dette blir spennende!" "Når jeg ser jenter som er sammen med andre gutter, så er jo ikke akkurat alle disse guttene så interresante syns nå jeg." Men du er heller ikke jente. De ser etter andre ting enn det du gjør. Ang. humor: Om du er kreativ med humor har du en fordel. Prøv dette: Når anledningen byr seg, misforstå med vilje hva jenter sier, på en måte som får dem til å virke tvilsomme eller være litt spesielle. Diss dem for det etterpå. Det jekker dem ned litt om de er litt høye i hatten. For eksempel pratet jeg med en fin jente som plutselig snublet litt i ordene, og med litt kreativitet hørtes det ut som om hun sa at hun ikke hadde truse på seg. Jeg sa "Hva, har du ikke truse på deg??" Det gir noen ganske komiske situasjoner i blant. Arrogant humor er veldig bra. Neste gang jenter sier at du er søt, kjekk eller lignende, si "takk for at du la merke til det" og sett opp et spøkefullt uttrykk i ansiktet. Beklager at jeg misforstod at du var gutt Det virker som du har forbausende god greie på det du snakker om. Du har faktisk fått meg til å begynne å tenke litt. For det er lenge siden sist jeg har klart pga dette. "Ha en hobby, en sak eller et eller annet som du brenner for". Jeg har ikke så forferdelig mange hobbyer egentlig. Men brenner utrolig mye for musikk. Spiller elektrisk gitar, og har gjort det i to år. Problemet er kanskje litt det at Metal musikk er noe jenter syntes blir litt bråkete, hehe. Ellers er jeg jo interresert i fotball da. Det er liksom for det meste det jeg liker. For meg så virker det som jeg har problemer med å få jenter nok interresert i disse tingene. Hva kan jeg gjøre med det tror du? "For at du skal være spennende å prate med, må du kunne prate om mange forskjellige ting, og bytte tema nå og da" Du har et veldig godt poeng her, for her kan jeg av og til være litt dum. Jeg har en tendens til å tenke alt for mye på "hva kan jeg si nå" "uff nå har det vært lenge stille, nå må jeg komme på noe morsomt å snakke om". Det gjelder når vi er to da. Å snakke om skole er noe jeg alltid har prøvd å unngå for det hater jeg selv, hehe. Så det blir et litt dumt alternativ for å måtte si noe, når jeg snakker om det. "Vit hvordan du setter sammen klesplagg og ha en viss peiling på moter" Selv er jeg en gutt som er veldig opptatt av moter, og passer på å ha klær som er moderne. Men så sa du noe som fikk meg til å tenke. Det med sko. Det klesplagget er faktisk noe jeg sjeldent bytter ut ofte. Så det kan jeg jo kanskje bli flinkere til. Og kanskje være flinkere til å få med meg jenter på handleturer. "Jenter har det med å synes det er ekstremt spennende med ting som kan finne ut om dem selv" Var et veldig godt tips, som jeg egentlig ikke viste. Men når det kommer til massasje så er jeg vel en slags massasje "slave" for jentene jeg er med. Har mål som å bli fysioterapeut, og har faktisk lært en del om massasje. Men hvorfor ikke late som jeg har litt mer kunnskap enn det jeg har. Er det litt det du mener også? Jeg skal prøve på det, virker litt spennende. Igjen må jeg si at jeg setter mer pris på dette enn du aner. Jeg har ikke hatt det noe spessielt godt i det siste. Og jeg går gjennom hver eneste dag med et spessielt "press" på hodet mitt som ikke er noe godt.Så tusen takk for at du svarer, og ikke minst at du gir så fyldige svar som du gjør. Svarene dine gjør hverdagen min litt lettere:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/175560-%C3%B8delagt-av-uendelige-fors%C3%B8k/#findComment-1177196 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nyksion Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Beklager at jeg misforstod at du var gutt Det virker som du har forbausende god greie på det du snakker om. Du har faktisk fått meg til å begynne å tenke litt. For det er lenge siden sist jeg har klart pga dette. "Ha en hobby, en sak eller et eller annet som du brenner for". Jeg har ikke så forferdelig mange hobbyer egentlig. Men brenner utrolig mye for musikk. Spiller elektrisk gitar, og har gjort det i to år. Problemet er kanskje litt det at Metal musikk er noe jenter syntes blir litt bråkete, hehe. Ellers er jeg jo interresert i fotball da. Det er liksom for det meste det jeg liker. For meg så virker det som jeg har problemer med å få jenter nok interresert i disse tingene. Hva kan jeg gjøre med det tror du? "For at du skal være spennende å prate med, må du kunne prate om mange forskjellige ting, og bytte tema nå og da" Du har et veldig godt poeng her, for her kan jeg av og til være litt dum. Jeg har en tendens til å tenke alt for mye på "hva kan jeg si nå" "uff nå har det vært lenge stille, nå må jeg komme på noe morsomt å snakke om". Det gjelder når vi er to da. Å snakke om skole er noe jeg alltid har prøvd å unngå for det hater jeg selv, hehe. Så det blir et litt dumt alternativ for å måtte si noe, når jeg snakker om det. "Vit hvordan du setter sammen klesplagg og ha en viss peiling på moter" Selv er jeg en gutt som er veldig opptatt av moter, og passer på å ha klær som er moderne. Men så sa du noe som fikk meg til å tenke. Det med sko. Det klesplagget er faktisk noe jeg sjeldent bytter ut ofte. Så det kan jeg jo kanskje bli flinkere til. Og kanskje være flinkere til å få med meg jenter på handleturer. "Jenter har det med å synes det er ekstremt spennende med ting som kan finne ut om dem selv" Var et veldig godt tips, som jeg egentlig ikke viste. Men når det kommer til massasje så er jeg vel en slags massasje "slave" for jentene jeg er med. Har mål som å bli fysioterapeut, og har faktisk lært en del om massasje. Men hvorfor ikke late som jeg har litt mer kunnskap enn det jeg har. Er det litt det du mener også? Jeg skal prøve på det, virker litt spennende. Igjen må jeg si at jeg setter mer pris på dette enn du aner. Jeg har ikke hatt det noe spessielt godt i det siste. Og jeg går gjennom hver eneste dag med et spessielt "press" på hodet mitt som ikke er noe godt.Så tusen takk for at du svarer, og ikke minst at du gir så fyldige svar som du gjør. Svarene dine gjør hverdagen min litt lettere:) Hei! Gi meg en epostadresse, evt. skaff deg en anonym en (feks på www.anonymous.to), så sender jeg svar dit. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/175560-%C3%B8delagt-av-uendelige-fors%C3%B8k/#findComment-1178013 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt17oslo Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Hei! Gi meg en epostadresse, evt. skaff deg en anonym en (feks på www.anonymous.to), så sender jeg svar dit. Hei ! Ja det var en lur løsning. Du kan sende svar til : [email protected] Tusen Takk 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/175560-%C3%B8delagt-av-uendelige-fors%C3%B8k/#findComment-1178082 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fikengutt Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Hei! Glad du synes det var til nytte. Jeg er imidlertid ikke jente. Når det gjelder disse greiene her, ikke ta i mot råd fra jenter: Jenter har forbausende liten selvinnsikt på dette området. De gir råd utifra ønsketenkning og hvordan de mener verden BØR være, ikke hvordan verden faktisk er. De færreste kan f.eks. forklare hvorfor drittsekker har seg så ofte. Det du kommer til å se mye av er at jenter sier at de vil ha en "snill, omtenksom gutt", hvoretter de tar den ene drittsekken etter den andre, og kommer til deg for å få trøst når han er utro. Dessuten, hvor mye erfaring tror du jenter flest har med å forføre andre damer? Mindre enn lite. Så de vet i grunn ikke hva de snakker om. Med mindre de er lesber, da. Dem kan du alltids høre på. Det FINNES heterofile jenter som faktisk har selvinnsikt og tør å fortelle om hva de har innsett, men det er langt mellom dem. "Jeg skal prøve å bli en mer interresant person, men vet ikke helt hva jeg må gjøre da." Ha en hobby, en sak eller et eller annet som du brenner for. Helst en sosial greie: dansing, kunst, musikk (prøv å lage musikk eller være DJ, etc). Når du da prater om dette, vil de kjenne at du har lidenskap. Entusiasmen gjør deg spennende. Og de kommer til å drømme om hvordan det ville være om den lidenskapen din handlet om DEM i stedet. Det lar du ikke skje så lett, selvfølgelig. For at du skal være spennende å prate med, må du kunne prate om mange forskjellige ting, og bytte tema nå og da. Ikke snakk om skole, jobb, fotball eller nerdeting, eller prat om det samme i seks timer i strekk. Prat mindre om fakta (fakta er dødt og kjedelig) og tekniske ting, prat mer om opplevelser og HVORDAN du opplever ting. Reiser, hobbyer, forskjeller mellom gutter og jenter, sex, drømmeferie / den perfekte opplevelsen, kjendiser, mat, mote og stil er gode ting å prate om. Pass på å ha litt peiling på noen av disse tingene, og vit hva du selv liker og ikke liker med alle disse tingene. Vit hvordan du setter sammen klesplagg og ha en viss peiling på moter. På DETTE området kan du høre på jenter. De kan fortelle deg alt du trenger å vite. Bare pass på at de ikke føler seg som om de var moren din. Ha noen meninger om klærene på tvers av det de sier. Jenter har det med å være spesielt opptatt av sko, så vær litt ekstra påpasselig med det. Jenter har det med å synes det er ekstremt spennende med ting som kan finne ut om dem selv. Feks. om du kan noen personlighetstester, spådomskunst eller lignende, blir du litt mystisk og spennende. Det finnes massevis av det. Eksempelvis kan du lære å tyde håndskrift (brukes som personlighetstest og som juridisk bevis i visse sammenhenger). Lær deg massasje så kan du få inntrykk av henne bare ved å kjenne på musklene: "denne muskelen er veldig stiv; sitter du veldig bøyd når du leser?" Det er også en måte å treffe mange jenter på. Det er ALDRI noe problem å få tak i jenter som prøvekaniner om du vil prøve noen nye massasjeteknikker. Veldig lite av dette eller noe annet for den saks skyld, vil fungere bra om du bryr deg om et spesifikt utfall annet enn at du selv har det moro og kan prøve nye ting. Om du tenker "åå håper dette går bra; hun er sååå deilig, jeg TRENGER henne" kan du banne på at alt går til helvete. De ser det med en gang. I stedet, tenk at du prøver nye ting: "hmm.. Er hun virkelig noe å samle på? Har hun humor og er hun interessant eller er hun bare en vandrende sminkedukke? La oss se hva som skjer, dette blir spennende!" "Når jeg ser jenter som er sammen med andre gutter, så er jo ikke akkurat alle disse guttene så interresante syns nå jeg." Men du er heller ikke jente. De ser etter andre ting enn det du gjør. Ang. humor: Om du er kreativ med humor har du en fordel. Prøv dette: Når anledningen byr seg, misforstå med vilje hva jenter sier, på en måte som får dem til å virke tvilsomme eller være litt spesielle. Diss dem for det etterpå. Det jekker dem ned litt om de er litt høye i hatten. For eksempel pratet jeg med en fin jente som plutselig snublet litt i ordene, og med litt kreativitet hørtes det ut som om hun sa at hun ikke hadde truse på seg. Jeg sa "Hva, har du ikke truse på deg??" Det gir noen ganske komiske situasjoner i blant. Arrogant humor er veldig bra. Neste gang jenter sier at du er søt, kjekk eller lignende, si "takk for at du la merke til det" og sett opp et spøkefullt uttrykk i ansiktet. Ville bare si at du har svært god innsikt Nyksion! Jeg er helt enig i det du skriver. Synes nesten du burde skrevet en egen tipspost om dette da det helt sikkert er mange der ute som kunne trengt disse rådene. Arrogant humor er noe av det mest effektive synes jeg av egen erfaring. Ikke bare jatt med, men vær litt hard to get, men på en tilgjengelig måte =) Be yourself, but not too much Mvh Fikengutt 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/175560-%C3%B8delagt-av-uendelige-fors%C3%B8k/#findComment-1181431 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nyksion Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Ville bare si at du har svært god innsikt Nyksion! Jeg er helt enig i det du skriver. Synes nesten du burde skrevet en egen tipspost om dette da det helt sikkert er mange der ute som kunne trengt disse rådene. Arrogant humor er noe av det mest effektive synes jeg av egen erfaring. Ikke bare jatt med, men vær litt hard to get, men på en tilgjengelig måte =) Be yourself, but not too much Mvh Fikengutt hehe takk for tillitten, du! Jeg stikker innom her en gang i blant i hvertfall 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/175560-%C3%B8delagt-av-uendelige-fors%C3%B8k/#findComment-1189319 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt17oslo Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 hehe takk for tillitten, du! Jeg stikker innom her en gang i blant i hvertfall Hei Nyksion ! Ville bare si at jeg har sendt deg en mail. Beklager at det tok noen dager å svare siden du sendte den forrige Snakkes 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/175560-%C3%B8delagt-av-uendelige-fors%C3%B8k/#findComment-1190087 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.