tulipaner Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Hei! Nå er jeg i gang igjen, i dag sendes sosialrapporten til Bufetat. Det er ca 3 md behandlingstid. Nå er det mye spennende i vente i tillegg til at hver dag er utrolig sammen med min lille solstråle som blir 2 år i april. Hilsen vårlige... 0 Siter
carla1365380461 Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Gratulerer!!! Er det ikke slik at du er blant de enslige (enestående!) søskerne? Hvordan ligger det i så fall an med ventetid etter Bufetat-godkjenningen, og hvordan virker det i praksis?? Er det Kina? Lykke til! Hilsen fra 0 Siter
rao Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Kjære Tulipaner ) Så koselig at du er igang igjen Synes ikke det var lenge siden du ventet på nr. en, jeg.. Venteklem fra 0 Siter
tulipaner Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Skrevet 28. februar 2005 Gratulerer!!! Er det ikke slik at du er blant de enslige (enestående!) søskerne? Hvordan ligger det i så fall an med ventetid etter Bufetat-godkjenningen, og hvordan virker det i praksis?? Er det Kina? Lykke til! Hilsen fra Hei igjen! Ja, jeg er enslig adoptant som nå er igang med nr 2 fra Kina. Etter godkjenningen i Bufetat (ca 3 md) sendes papirene til Kina etter oversettelse etc i VB. Jeg regner med at papirene går til Kina i juli og er jeg heldig blir det tildeling tidlig i 2006 :-). Hilsen ventende... 0 Siter
carla1365380461 Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Hei igjen! Ja, jeg er enslig adoptant som nå er igang med nr 2 fra Kina. Etter godkjenningen i Bufetat (ca 3 md) sendes papirene til Kina etter oversettelse etc i VB. Jeg regner med at papirene går til Kina i juli og er jeg heldig blir det tildeling tidlig i 2006 :-). Hilsen ventende... Grunnen til at jeg spurte, var at det vel er slik at enslige har lenger ventetid? Jeg lurte igrunnen på _når_ i prosessen man ventet... Men nå frem igjennom går det på skinner, ser jeg ;-)), og det er godt!! Vi ligger ganske så likt i løypa - vi sendte sosialrapporten avgårde til Bufetat vest for 2 uker siden. Klem 0 Siter
Pietra Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Gratulerer med et skritt frem i prosessen mot kinagull nr 2 ;o) 0 Siter
Karamelis Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Gratulerer med et skritt videre. Ventetiden med nummer to er mye lettere enn med nr. 1, synes i alle fall jeg. Vi har også en liten solstråle fra Kina, på snart 3,5 år. Lykke til videre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.