Gå til innhold

Sosialrapporten er sendt Bufetat

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer!!!

Er det ikke slik at du er blant de enslige (enestående!) søskerne?

Hvordan ligger det i så fall an med ventetid etter Bufetat-godkjenningen, og hvordan virker det i praksis?? Er det Kina?

Lykke til!

Hilsen fra

Hei igjen!

Ja, jeg er enslig adoptant som nå er igang med nr 2 fra Kina. Etter godkjenningen i Bufetat (ca 3 md) sendes papirene til Kina etter oversettelse etc i VB. Jeg regner med at papirene går til Kina i juli og er jeg heldig blir det tildeling tidlig i 2006 :-).

Hilsen ventende...

carla1365380461

Hei igjen!

Ja, jeg er enslig adoptant som nå er igang med nr 2 fra Kina. Etter godkjenningen i Bufetat (ca 3 md) sendes papirene til Kina etter oversettelse etc i VB. Jeg regner med at papirene går til Kina i juli og er jeg heldig blir det tildeling tidlig i 2006 :-).

Hilsen ventende...

Grunnen til at jeg spurte, var at det vel er slik at enslige har lenger ventetid?

Jeg lurte igrunnen på _når_ i prosessen man ventet...

Men nå frem igjennom går det på skinner, ser jeg ;-)), og det er godt!!

Vi ligger ganske så likt i løypa - vi sendte sosialrapporten avgårde til Bufetat vest for 2 uker siden.

Klem

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...