Gå til innhold

Diskusjon

Anbefalte innlegg

Irene Grøneng

Hei alle sammen! Som dere sikkert skjønner så har jeg ikke en sjans i havet til å gi grundige svar på hvert spørsmål her i forum. Avtalen med Doktor Online tilsier 10-30 minutter pr dag. Samtidig skal svarene ha en viss faglig standard - selv om det ikke er meningen at denne tjenesten skal være en komplett rådgivningstjeneste.

Det er derfor to muligheter. Enten plukke ut et par spørsmål for grundige svar, eller kjappe svar til noen flere. Jeg vil tro at det ikke er særlig tilfredsstillende for noen at jeg bare konsentrerer meg om ett spørsmål pr dag, og det vil uansett aldri kunne bli "grundig nok" da en konkret vurdering av trygdesaker handler mye om skjønn, slik at en sjelden kan få fullstendig "fasit" i løpet av 10 minutter.

Mange av problemstillingene har vert tatt opp mange ganger tidligere, så man kan finne svar ved å bruke søk-menyen (se den brune linjen under logo). Det er dessuten mange flinke folk her som kan svare på mange av spørsmålene.

Den som ønsker en konkret vurdering av sin sak kan kontakte meg via http://trygdehjelpen.no

Det koster penger, men til gjengjeld får man en grundig vurdering av problemstillingen, som også kan inkludere gjennomgang av sakspapirene.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/17598-diskusjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...