Gjest Timari Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Jeg synes ikke det gjorde noe at jeg ikke fikk vite navnet på h*n som jeg plukket ut av bilde-registeret og anmeldte. Politiet vet hvem det er snakk om. Hva godt skulle det gjøre om jeg visste navnet? Politiet er uansett de som tar saken videre. Tror ikke det er vanlig at anmelder får vite navn på den de anmelder. Det ville vel i såfall lett føre til at flere tar saken i egne hender når politiet ender med å henlegge saken... kanskje det går litt på kjønn, altså de så at jeg var en person som ikke hadde noen egeninteresse av å ta saken i egne hender? Men jeg må innrømme at jeg kvakk litt når jeg så navnet og alder på fyren.Han var like gammel som meg. Lurer på om han kan ha gått på samme skole som meg, siden vi hadde spesialklasser for funksjonshemmede der. Men jeg skal ihverfall ikke søke jobb på den institusjonen han bor på 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/175996-n%C3%A5r-autister-skader-andre-p%C3%A5-t-banen/page/2/#findComment-1178089 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 kanskje det går litt på kjønn, altså de så at jeg var en person som ikke hadde noen egeninteresse av å ta saken i egne hender? Men jeg må innrømme at jeg kvakk litt når jeg så navnet og alder på fyren.Han var like gammel som meg. Lurer på om han kan ha gått på samme skole som meg, siden vi hadde spesialklasser for funksjonshemmede der. Men jeg skal ihverfall ikke søke jobb på den institusjonen han bor på Jeg har jobbet med autister for mange år siden, og føler at det er for krevende for meg i alle fall. Det var greit nok da, som ekstrajobb mens jeg gikk på skole, men som fulltidsjobb tror jeg rett og slett det ville blitt for mye. Men det var et sted der det var svært dårligfungerende beboere, med en-til-en-bemanning, og av og til mer enn det... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/175996-n%C3%A5r-autister-skader-andre-p%C3%A5-t-banen/page/2/#findComment-1178115 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.