Gå til innhold

Shopping-guide Beijing

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for tipset!

Det er vel i KK som kommer i butikkhyllene neste uke en gang?

Jeg er ikke sikker.

For å finne riktig blad: Damen på forsiden hadde på seg en lysegrønn chanel-aktig jakke (som jeg trodde var blitt ut igjen, men der tok jeg visst feil, hehe...) med en enkel brosje på. Jakken var litt sånn rufsete i kantene.

:o)

Gjest litt enklere?

Jeg er ikke sikker.

For å finne riktig blad: Damen på forsiden hadde på seg en lysegrønn chanel-aktig jakke (som jeg trodde var blitt ut igjen, men der tok jeg visst feil, hehe...) med en enkel brosje på. Jakken var litt sånn rufsete i kantene.

:o)

kanskje sjekke dato på bladet?

Annonse

Det hadde vel ikke vært så dumt, hadde det ikke vært for at jeg har bladet liggende hjemme - og nå befinner meg på jobb.

Jeg kan sjekke utgivelsesdatoen til i morgen.

Hei!! Jeg løp til butikken å kjøpte kk, men der var det ikke noe shopping guide.

Dette er kk fra 28 februar og nr 9.

Så det må nok være neste uke kk nr 10 du har fått.

Ja ja det var ihvertfall noe om Asia i ukens kk. norske menn som gifter seg med asiatiske.

Får løpe til butikken neste tirsdag også.

Klem

Hei!! Jeg løp til butikken å kjøpte kk, men der var det ikke noe shopping guide.

Dette er kk fra 28 februar og nr 9.

Så det må nok være neste uke kk nr 10 du har fått.

Ja ja det var ihvertfall noe om Asia i ukens kk. norske menn som gifter seg med asiatiske.

Får løpe til butikken neste tirsdag også.

Klem

Jeg håper du ikke blir skuffet når du e-n-d-e-l-i-g får bladet :o)

Jeg ønsker jo å være åpen for matkulturen i fødelandet til min framtidige datter, men jeg tror jeg må være veeeeldig sulten før jeg prøver meg på frityrstekte skorpioner som blir anbefalt i artikkelen, hehe :o)

Jeg håper du ikke blir skuffet når du e-n-d-e-l-i-g får bladet :o)

Jeg ønsker jo å være åpen for matkulturen i fødelandet til min framtidige datter, men jeg tror jeg må være veeeeldig sulten før jeg prøver meg på frityrstekte skorpioner som blir anbefalt i artikkelen, hehe :o)

Det ordner seg!!

Tar det med på hytta og leser!!

klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...