sundra Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Nå er det en liten time til avreise til Beijing. Søndag er den store dagen. Ha det godt alle sammen, og lykke til der dere er i prosessen. 0 Siter
AAA Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 åååå.... Ha en fantastisk reise og lykke til! Og hils til mine venner fra Trøndelagen da. Jeg snakket med Kompis i går, og hun var rimelig spent hun også. )) Gooood tur fra 0 Siter
Gjest smulamor Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 GOD TUR!!!!!!!!!! Lykke til med reisa og overtagelsen, og KOS DERE MASSE med det nye nurket!!!! ) 0 Siter
venteguria Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Hvor heldige dere er som har kommet så langt ) Til sommeren cirkumcarum reiser vi samme veg. Jeg kjenner sommerfuglene i magen bare ved tanken. G O D T U R ) 0 Siter
tyr63 Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Får sommerfugler i magen på deres vegne! GOD TUR! 0 Siter
Ahava Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Ha en nyyydelig tur!! Mange her som følger med.. ;-) Lykke til! Dette er stort.. Men, det vet du jo! 0 Siter
rao Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Ååå-Dere må ha en fantastisk reise til Midtens Rike og prinsessen deres ;o)). Stor klem fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.