Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen dager siden kom denne beskjeden på en av min Yahoo lister.

Kanskje en film vi også får se her i Norge - noen som vet?

Hi everyone, I just got this info from another list and I am so

excited to see this movie. I hope that it lives up to the trailer!!!!

The movie stars Beau Bridges, Linda Hamilton and Yi Ding. Check out

the movie's website and watch the trailer.

The movie is called "Smile" and is based on the work of Operation

Smile that helps children all over the world by providing cleft

palate and cleft lip surgeries.

http://smilethemovie.com/flash_content.html

Skrevet

Var inne og sjekket ut traileren for noen dager siden, ble litt vel "amerikansk-med-bibel-i-hånden-vil-redde-mennesker-fra-u-land" for meg, men filmen viser jo likevel hvordan det forgår, når ti-tusenvis av barn i Kina får reparert hareskår etc, og får en ny sjanse til et liv.. Man kan si mye om amerikanerne, og det har jeg gjort, men de har gjort noen positive ting også.. ;-) Det er et ENORMT apparat de har gående i Kina! Og de kirurgene som bruker såpass mye tid der, bryter litt med det bildet JEG har av amerikanske, vellykkede kirurger.. Skla se filmen, jeg! Hvis den bare kommer til Norge..

Shalom1365380735
Skrevet

Dette var spennende ! Vår datter ble operert av kirurger fra "Operation Smile", før vi adopterte henne. Det er ikke bare amerikanse leger og frivillige som er med. Han som opererte vår engel, er fra Filippinene og vi har fortsatt kontakt med han!

Håper filmen kommer på nærmeste kino.

Skrevet

Dette var spennende ! Vår datter ble operert av kirurger fra "Operation Smile", før vi adopterte henne. Det er ikke bare amerikanse leger og frivillige som er med. Han som opererte vår engel, er fra Filippinene og vi har fortsatt kontakt med han!

Håper filmen kommer på nærmeste kino.

Mente at det filmen er om, er den amerikanske delen av det.. ;-) Stilig nick du har!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...