Gå til innhold

Anbefalte innlegg

på overtakelsesdatoen - hva har dere gjort med dem, og med evt. ting og tang som dere fikk med?

Tenkte jeg skulle få rammet inn klærne, sko, tåteflaske osv. og henge det opp i de respektive barnerommene.

Er det noen som har noen tips hvor man kan få kjøpt en type ramme som man kan få plass til alt dette??? - ser for meg en slags kasse el - høy og bred.

Eller kanskje jeg må gå til en glassmester?

Fortsetter under...

Gjest ChiengMai

Storebror fikk med seg klærne han hadde første dagen vi traff ham, en bil fra mae (fostermor) og en bil hans biologiske mor hadde kjøpt. Disse ligger i en kasse sammen med en perm som inneholder en ferdig utfyllt adopsjonsbok og papirene vi fikk på ham før og etter overtakelsen. Dette skal han få når han blir 18 år, hadde jeg tenkt.

Lillebror fikk hverken med seg klærne han hadde første dag eller noen leker, så for hans del inneholder kassen permen, pluss klærne og sandalene han hadde dagen han kom for å bli hos oss.

Barnet vårt fikk med seg en reisebag fra Korea med utstyr til reisen.

Vi har lagt klærne hun hadde på seg i denne bagen sammen med alt det som lå der, tåteflasker, gulpekluter, bleier, smukker, leker, pyjamaser, pudder...osv...

Tror denne bagen blir en spennende skattkiste når hun blir eldre ;o)

Hei esi

Hvis du skal ha en treeske med glass i A4 str så får du dette på IKEA.. Jeg har kjøpt et par sånne og satt in SHIVAER inn i og hengt opp på veggen!

Vi fikk også med tåteflaske som han fikk noe ernæringsdrikk i, denne + skoene kommer jeg til å sette i samme type treeske og henge opp på veggen. Klærne er pakket ned og tatt vare på!

Gjest Koreabagen

Vi har gjort som noen andre her, og samlet alt - klær og flasker og noen av papirene - i bagen vi fikk. Gutten vår er bare 7 år, men vi tar bagen fram av og til - iallefall på den datoen han kom til oss - og ser på det sammen. Dette synes han er kjempegøy. Og han forstår mer og mer for hver gang...

Bagen og innholdet er hans allerede, og det vet han, men vi tar vare på det for ham.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...