Gå til innhold

Andre som har problemer med yahoo??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp.......

ingen av mine innlegg er heller kommet fram enda;-(( Krise, dette må da ordne seg !

Det var da forsåvidt enda godt at det ikke bare er jeg som har problemer...

...men jeg håper yahoo kommer opp og går igjen før dagen er omme! Hadde det nå enda vært en mandag....

Abstinenser!!

;-)

Beste hilsen fra

Det var da forsåvidt enda godt at det ikke bare er jeg som har problemer...

...men jeg håper yahoo kommer opp og går igjen før dagen er omme! Hadde det nå enda vært en mandag....

Abstinenser!!

;-)

Beste hilsen fra

Nå er jeg ikke spes. avhengig av yahoo-grupper for tiden. Men har dere forsøkt å poste innleggene online istedenfor via mail? De gangene jeg har gjort det, kommer innlegget opp nokså umiddelbart i hvertfall. En mulig kriseløsning, muligens?

Nå er jeg ikke spes. avhengig av yahoo-grupper for tiden. Men har dere forsøkt å poste innleggene online istedenfor via mail? De gangene jeg har gjort det, kommer innlegget opp nokså umiddelbart i hvertfall. En mulig kriseløsning, muligens?

Jeg poster dem online og ikke via mail... Og det hjelper overhode ingenting :-((

Og jeg er ganke avhengig av yahoo for tiden... ;-)

Beste hilsen fra

Annonse

Jeg poster dem online og ikke via mail... Og det hjelper overhode ingenting :-((

Og jeg er ganke avhengig av yahoo for tiden... ;-)

Beste hilsen fra

Ok, da får vi vare håpe yahoo er på beina fortere enn svint, da! Er ikke mitt inntrykk at de har langvarige problemer der ihvertfall. Trøstehilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...