Gjest norlys Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Hei igjen. Så lenge siden du har vært innom DOL med nyheter fra USA sidene...Må nesten etterlyse deg.. Har du vært på sidene i det siste? og vet du om det er kommet tildelinger til USA? Nå er jeg så spendt at nå holder jeg på å sprekkkkkke...For nå må det vel skje noe snart. TVI TVI klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/176301-aaa/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Heia! Joda, jeg er her, og leser på APC og septemberlisten så øyet er stort og vått. Grunnen til at jeg ikke har skrevet noe her er at det har vært vanskelig å vite hva jeg skal skrive, for ryktene har sprikt i absolutt alle retninger. Det som skjedde i går, er at iallefall et par organisasjoner har ringt sine søkere og sagt at tildelinger er mottatt og under oversettelse, de har fått vite kjønn og hvor i Kina barna er. Resten kommer i neste uke har de fått vite. Det blir også spennende å se hvor mye av september som er med denne gangen. Det gikk jo rykter om at det bare var resten av august som skulle komme, men nå har iallefall en av de som har fått vite at de får tildeling LID 15.september, så halve måneden er iallefall med. Det er visst ingen som har noe tro på at hele september kommer. Ble du noe klokere nå? Det var ikke så mye håndfast dessverre. Fortsatt god helg fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/176301-aaa/#findComment-1177083 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest norlys Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Heia! Joda, jeg er her, og leser på APC og septemberlisten så øyet er stort og vått. Grunnen til at jeg ikke har skrevet noe her er at det har vært vanskelig å vite hva jeg skal skrive, for ryktene har sprikt i absolutt alle retninger. Det som skjedde i går, er at iallefall et par organisasjoner har ringt sine søkere og sagt at tildelinger er mottatt og under oversettelse, de har fått vite kjønn og hvor i Kina barna er. Resten kommer i neste uke har de fått vite. Det blir også spennende å se hvor mye av september som er med denne gangen. Det gikk jo rykter om at det bare var resten av august som skulle komme, men nå har iallefall en av de som har fått vite at de får tildeling LID 15.september, så halve måneden er iallefall med. Det er visst ingen som har noe tro på at hele september kommer. Ble du noe klokere nå? Det var ikke så mye håndfast dessverre. Fortsatt god helg fra Takk for ditt svar. synes bare det var så rart at ikke du hadde vært innom og uttalt deg om USA tildelinger. Du har jo bestandig vært så oppdatert om d. Så da er altså ikke alle tildelinger til USA kommet? Tror du det er noen sjanse for at tildelinge til oss kommer i slutten av uka? Håper på det. Har selv vært innom yahoo sidene, men kommer meg ikke inn på APC groupen. Fikk beskjed om at jeg ville motta en mail innen 3 dager med en kode..tror ihvertfall d var det de mente. Er desperat for å kunne følge med nå skjønner du, så jeg satt i 2 timer på yahoo siden og forsøkte tappert og komme meg inn for å se etter USA tildelinger, men klarte det ikke. Har registrert meg, men det virker som det er mer som skal til for å join the group..eller er det d? Takk for din hjelp klem fra desperat snart adoptivmor til 2 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/176301-aaa/#findComment-1177841 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ahava Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Takk for ditt svar. synes bare det var så rart at ikke du hadde vært innom og uttalt deg om USA tildelinger. Du har jo bestandig vært så oppdatert om d. Så da er altså ikke alle tildelinger til USA kommet? Tror du det er noen sjanse for at tildelinge til oss kommer i slutten av uka? Håper på det. Har selv vært innom yahoo sidene, men kommer meg ikke inn på APC groupen. Fikk beskjed om at jeg ville motta en mail innen 3 dager med en kode..tror ihvertfall d var det de mente. Er desperat for å kunne følge med nå skjønner du, så jeg satt i 2 timer på yahoo siden og forsøkte tappert og komme meg inn for å se etter USA tildelinger, men klarte det ikke. Har registrert meg, men det virker som det er mer som skal til for å join the group..eller er det d? Takk for din hjelp klem fra desperat snart adoptivmor til 2 Lite NYTT fra USA, derfor blir det stille på nyhetsfronten.. Det som hittil har kommet fra USA er de (få)meldingene som gjelder de som har fått vite om sine tildelinger før de ble sendt fra Kina. Et fåtall byråer i USA oversetter tildelingene i Kina, og de er derfor ute noen dager tidligere enn andre. Regner med at de "vanlige" tildelingene begynner å strømme inn til uken, jeg! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/176301-aaa/#findComment-1177966 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest norlys Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Lite NYTT fra USA, derfor blir det stille på nyhetsfronten.. Det som hittil har kommet fra USA er de (få)meldingene som gjelder de som har fått vite om sine tildelinger før de ble sendt fra Kina. Et fåtall byråer i USA oversetter tildelingene i Kina, og de er derfor ute noen dager tidligere enn andre. Regner med at de "vanlige" tildelingene begynner å strømme inn til uken, jeg! Tusen takk for svar. Det ser ikke ut som det er kommet flere USA tildelinger i dag heller. Kjenner at jeg holder på og bli sprø av og ikke vite noe sikkert. Trodde alle organisasjoner i USA fikk sine tildelinger samtidig, men det ser ikke sånn ut. Har du tro for at vi i Norge får høre noe i slutten av uka??????? Håper så indelig det, har så lyst å feire til helga.... Denne spenninga er nesten ikke til å holde ut. Takk for at du holder oss oppdatert. Klem fra utålmodig snart 2 barnsmor 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/176301-aaa/#findComment-1179122 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest norlys Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Heia! Joda, jeg er her, og leser på APC og septemberlisten så øyet er stort og vått. Grunnen til at jeg ikke har skrevet noe her er at det har vært vanskelig å vite hva jeg skal skrive, for ryktene har sprikt i absolutt alle retninger. Det som skjedde i går, er at iallefall et par organisasjoner har ringt sine søkere og sagt at tildelinger er mottatt og under oversettelse, de har fått vite kjønn og hvor i Kina barna er. Resten kommer i neste uke har de fått vite. Det blir også spennende å se hvor mye av september som er med denne gangen. Det gikk jo rykter om at det bare var resten av august som skulle komme, men nå har iallefall en av de som har fått vite at de får tildeling LID 15.september, så halve måneden er iallefall med. Det er visst ingen som har noe tro på at hele september kommer. Ble du noe klokere nå? Det var ikke så mye håndfast dessverre. Fortsatt god helg fra Tusen takk AAA. Tenkte meg at du er usikker i saken, siden du ikke har oppdatert oss med dataen om USA. Du har jo vært en trofast info. venn. Vi får nok bare vente og se. Men please meld oss dersom du vet noe sikkert. Stor Klem fra Utålmodig sjel 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/176301-aaa/#findComment-1179124 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.