Gjest Sinai Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Nei, jeg gjør overhodet ikke det, men jeg går på kraftige doser kortison så jeg håper det er derfor for jeg blir veldig fortvilet når jeg er så flink. Alle sier at jeg ikke kan regne med å gå ned noe på kortison, men jeg VIL ikke høre Hva skjer om 2 uker? Stå på du er flink da, men skjønner bare ikke det at det må gå så fort. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Hva skjer om 2 uker? Stå på du er flink da, men skjønner bare ikke det at det må gå så fort. Nå er det ikke jeg som skal gå ned 5 kg på 2 uker ), men jeg står på og gir meg ikke. Det er bare så frustrerende at jeg ikke har gått ned noe den siste måneden enda jeg har vært flink. Jeg har holdt på siden oktober og har gått ned det jeg gikk opp når jeg begynte på kortison, hele 8 kg, men nå har det altså stått stille i en hel måned. Nå vil jeg gå ned mer 0 Siter
Gjest virket også Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Få kjæresten din til å gjøre det slutt med deg i dag. Eller få jobben til å gi deg sparken fordi du er overtallig - helt overaskende. Det virket for meg. Da raste jeg ned 7 kg på et par uker, gitt. 0 Siter
Gjest Sinai Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Eller få jobben til å gi deg sparken fordi du er overtallig - helt overaskende. Det virket for meg. Da raste jeg ned 7 kg på et par uker, gitt. hvorfor det? slutta og spise fordi du var deppa el? Tror heller jeg hadde gått opp 5 kg på 2 uker 0 Siter
Gjest virket også Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 hvorfor det? slutta og spise fordi du var deppa el? Tror heller jeg hadde gått opp 5 kg på 2 uker Ja, jeg mister alt som heter matlyst når jeg blir super-stressa... Da orker jeg ikke sjokolade engang... 0 Siter
Gjest deMona Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Dette kan jeg overhodet ikke tro på. Da må du ha veid 150 kg eller noe sånt i utgangspunktet. Jeg hadde ikke gått ned 10 kg om jeg hadde levd på vann i 2 uker. jeg veide 79 da jeg begynte. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.