Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest norlys

-noe snart.

Dette er jo virkelig å holde folk på pine benken. Holder på og gå i spinn og klarer ikke å konsentrere meg om noe til dagelig, for tankene er et helt annet sted.

Tankene om at det nå venter et lite barn nede i Kina, på at vi skal få gi det kjærlighet og nærhet.... Men vi rekker ikke frem ennå.

Hvem er han/hun, hvor gammel er h*n, hvor i Kina skal vi hente barnet, har h*n det bra og får h*n nærhet og trygghet akkurat nå..........Huff tankene bare svirrer rundt.

Hvorfor skal alt være så lite forutsatt. Hvorfor kan vi ikke få barnet til en planlagt tid? slik som 9 mnd. graviditetstermin. Hvorfor skal alt bære så usikkert...det sliter jo folk fullstendig ut..................HJELPdette er ikke til å holde ut.

Håper det skjer noe nå SNART.

Klem fra utålmodig snart 2 barnsmor

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/176542-n%C3%A5-m%C3%A5-det-skje/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lilja (den opprinnelige)

Jeg overlevde Verdenshistoriens Lengste Ventetid (på Kina)...ikke minst var det rekord på venting mellom 2 tildelingsrunder.

Trodde jeg skulle TØRNE, planla å gå på stiletthæler til Nordpolen, reise til Kina og RISTE!!!! folkene i CCAA...og masse annet lurt. Jeg toppa hele greia med å stå og ule i barnetøysavdelingen på Cubus dagen etter tildeling.

Jeg overlevde. Jeg kom ut av tunnellen etter (mentalt sett) tusen år.

Snart er det over. Da får du annet å tenke på :oD

Jeg overlevde Verdenshistoriens Lengste Ventetid (på Kina)...ikke minst var det rekord på venting mellom 2 tildelingsrunder.

Trodde jeg skulle TØRNE, planla å gå på stiletthæler til Nordpolen, reise til Kina og RISTE!!!! folkene i CCAA...og masse annet lurt. Jeg toppa hele greia med å stå og ule i barnetøysavdelingen på Cubus dagen etter tildeling.

Jeg overlevde. Jeg kom ut av tunnellen etter (mentalt sett) tusen år.

Snart er det over. Da får du annet å tenke på :oD

Mener du at du har sluttet med å gå på stiletthæler til Nordpolen. Nå ble jeg skuffa, men jeg erindrer alle truslene dine.

Jeg ble jo sykemeldt etter 14 mnd. venting!

Nå er det jo seks +/-.

Men en trøst til alle. Vi vet jo at dagen kommer! Og vi vet jo at vi alle får de flotteste barna, ikke sant Lilja?

Hilsen en stolt tobarnsmor som akkurat nå har en på 3 1/2 med 40 i feber og en som ikke får sove fordi han har bursdag.... i overimorgen.

Gjest lilja (den opprinnelige)

Mener du at du har sluttet med å gå på stiletthæler til Nordpolen. Nå ble jeg skuffa, men jeg erindrer alle truslene dine.

Jeg ble jo sykemeldt etter 14 mnd. venting!

Nå er det jo seks +/-.

Men en trøst til alle. Vi vet jo at dagen kommer! Og vi vet jo at vi alle får de flotteste barna, ikke sant Lilja?

Hilsen en stolt tobarnsmor som akkurat nå har en på 3 1/2 med 40 i feber og en som ikke får sove fordi han har bursdag.... i overimorgen.

Jeg har nok fått de barna jeg skal ha, så stiletthælene er parkert for godt :o)

Det går mot bursdag her også, minsten er potte sur fordi hun ikke får ha bursdag (det er jo tross alt TO MÅNEDER siden sist!!!) og Den Vordende 6-åring lager ønskelister...

Prinsesser, rosa, glitter....for alt jeg vet dukker det vel kanskje opp et par høyhælte her - i størrelse Barbie ;-)

Chance1365380587

Åååå, jeg føler så utrolig med dere!! Det er bare 1 mnd siden jeg var der selv. Og jeg kan bare love dere, at denne siste tida før man reiser, er ihvertfall nervepirrende! Vi reiser den 16. og fikk reisedatoen bekreftet i dag.

Jeg gleder meg til å se gla-meldingene deres hagle inn her ;-)

Klem

"Overtids-hormoner" i fritt omløp, skjønner jeg?

Nå er det nok liiiiike før, skal du se....

Husker du den siste uka før tildeling forrige gang dere/vi ventet?

Da var vi like "på tuppa" begge to, og holdt på å gå opp i liminga etter over 14 mnd. ventetid! Men det var verdt å vente, for vi fikk jo de to flotteste jentne som noen gang har kommet fra Kina, ikke sant? (objektivt sett, alså...)

Bare hold ut noen dager til nå, så vet du hvem dere har ventet på!

Stor og medfølende venteklem fra

Annonse

Gjest norlys

"Overtids-hormoner" i fritt omløp, skjønner jeg?

Nå er det nok liiiiike før, skal du se....

Husker du den siste uka før tildeling forrige gang dere/vi ventet?

Da var vi like "på tuppa" begge to, og holdt på å gå opp i liminga etter over 14 mnd. ventetid! Men det var verdt å vente, for vi fikk jo de to flotteste jentne som noen gang har kommet fra Kina, ikke sant? (objektivt sett, alså...)

Bare hold ut noen dager til nå, så vet du hvem dere har ventet på!

Stor og medfølende venteklem fra

Ja, husker du siste innspurt på vår adopsjonsprosess sammen. Da fikk du tildeling på torsdag og vi fikk ikke før på tirsdag, uka etter. Det var pyton det. Husker så godt den hælga, da deppa vi mye, og undret på om vår søknad var kommet bort i postgangen... Men den gang ei.

Jeg har jo prøvd å roe meg ned noen hakk siden sist gang, men det er så vanskelig når man er så nære. Man går virkelig på tuppan for å få et tegn på at tild. skal komme. Syns bare det gikk så trægt i USA nå.

Og de forrgående tildelinger har skjedd med 3-4uker mellomrom, og nå er det gått 6 uker siden sist... Det må være fordi vi er med i denne rundene at ting bare fryser seg fast ei stund. For vi hadde jaggu meg forsinkelser sist adop.prosess.

JA,JA vi må bare smøre oss med tålmodighet. For når det kommer er denne tida forbi og nesten glemt. Men liker ikke denne pressa, ukontrollerte, nervepirrende, hormonelle situasjonen.. Skulle jo tro at man var opplært siden sist, men det virker ikke sånn.

Forresten koselig å se det innom her Kina-nina.

Nå må du bare følge med i siste innspurt, og få med det vår gla melding.

Hei og hå så lenge.

Klem fra utålmodig snart 2 barnsmor

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...