Gå til innhold

puppene mine er forskjellige...

Anbefalte innlegg

Gjest Puppe gurine

Hei. jeg fullammer et barn på 8 uker og har nok melk. det jeg merker er at denene puppen fyller seg raskere og mer opp enn den andre. forsøker å la barnet suge like lenge og like mye på hvert bryst. når jeg ser meg i speilet ser jeg at den ene puppen er større enn den andre.

Andre med slik erfaring.

Bør jeg få sjekekt om det kan være andre årsaker til at puppene er ulike?

har ikke vondt eller kjenner ingen kul mv i noen av brystene.

Takker for innspull

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/176617-puppene-mine-er-forskjellige/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er veldig vanlig at brystene er forskjellige, både i utseende og i hvor lettmelket de er.

Jeg har selv to forskjellige og begge mine har foretrukket det ene frem for det andre, jeg er nok mer lettmelket på venstre enn på høyre.

Legg til ungen først på det minste brystet, så kan det gå seg til, men det er vanligvis ikke noe problem.

Gjest gladmor

høyrepuppen virket å være mer "vrien" enn venstre. Førstefødte ville til slutt ikke ha den "vriene" puppen.

Det ble ikke likens med de to neste barna. Og den vriene puppen var 100% istand til å gi nok mat til babyen de dagene jeg hadde stygt sår på "godbrystet"...og derfor bare ville pumpe fra dette brystet.

Budskap: det du beskriver er normalt, og lite å bekymre deg for.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...