Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Til alle "glade" ventere hos region øst.

Snakket med de i dag, og de holder nå på med søknader registrert medio september.

Noen av dere burde dermed få en hyggelig overraskelse i posten før påske. :-)

For oss andre blir det vel greit med et hyggelig avbrekk i form av påskefri. Så føles det at tiden går litt raskere.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/176623-oppdaterte-info-om-region-%C3%B8st/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest jiemei - frustrert ventende på 3. måned

Takk for info, themar - Jeg har tenkt å skrive brev til Dåvøy i dag. Saksbehandlingstid på 6 måneder er ikke holdbart! Særlig ikke når alle andre regioner holder 3 mnd.

Lurer på om det er slik at de holder igjen alle saker med senere dato hvis de må vente på en vanskelig sak???

Takk for info, themar - Jeg har tenkt å skrive brev til Dåvøy i dag. Saksbehandlingstid på 6 måneder er ikke holdbart! Særlig ikke når alle andre regioner holder 3 mnd.

Lurer på om det er slik at de holder igjen alle saker med senere dato hvis de må vente på en vanskelig sak???

Flott at du skriver brev jiemei!! 6 mnd er uholdbart for oss som venter. De har jo livene våres i sine hender - bokstavelig talt! Og derfor føles det ekstra sårt at de ikke hverken oppdaterer oss om situasjonen, ei heller gjør nok for å få ned beh.tiden.Men VI må grave og spørre og klage for at det skal skje noe. Det blir litt feil synes jeg.

Tror forøvrig ikke at de holder igjen saker. De jobber nok parallelt vil jeg tro. Dvs, når en sak er på hold i påvente av nye opplysninger, så fortsetter de på neste i bunken. (innbilder jeg meg)

Lykke til med ventingen du også :-)

Flott at du skriver brev jiemei!! 6 mnd er uholdbart for oss som venter. De har jo livene våres i sine hender - bokstavelig talt! Og derfor føles det ekstra sårt at de ikke hverken oppdaterer oss om situasjonen, ei heller gjør nok for å få ned beh.tiden.Men VI må grave og spørre og klage for at det skal skje noe. Det blir litt feil synes jeg.

Tror forøvrig ikke at de holder igjen saker. De jobber nok parallelt vil jeg tro. Dvs, når en sak er på hold i påvente av nye opplysninger, så fortsetter de på neste i bunken. (innbilder jeg meg)

Lykke til med ventingen du også :-)

Lykke til med ventingen du også!

Den som venter på noe godt osv...:-)

Gjest malun

Ja, skriv brev!

Jeg sendte brev til Dåvøy og dept for noen uker siden. Har naturligvis ikke fått noen respons, men vi må mase, mase, mase!

Annonse

Tusen takk for info.

Tenkte seinest i bilen dag at jeg måtte ringe i mårra. Tror jeg blir sjuk snart om det ikke skjer noe!

Vi var lova svar i løpet av februar - nå er det snart midten av mars. Hmrf!

først trodde vi at vi skulle rekke å samle papirene til jul, så i løpet av januar, i løpet av februar, så fram til påske - nå har vi flytta håpet om å få gjort papirinnsamlingen i løpet av april.

Jeg visste at vi skulle få testa tolmodigheten - men at den skulle bli testa så grunndig - det hadde jeg ikke trodd....

Igjen - tusen takk for info - nå venter jeg med å mase på dem... de må få jobbe litt i fred...

;-)

De har visst stor mangel på folk der, det er visst grunnen. Det er vel ikke alltid så lett å få ansatt folk, så vi får vel ikke bare fordømme dem heller....

Du har helt rett hjertebarn. Det er systemet det er noe galt med...

Vedkommende vi snakket med hos Bufetat var svært beklagende over situasjonen, men fortalte at det skulle bli ansatt 2 personer til. Så det lover jo godt for fremtiden, om det ikke akkurat hjelper oss som allerede er på overtid. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...