Gå til innhold

filippinene tildelinger?

Anbefalte innlegg

Filippinene 1
Skrevet

Hei igjen. Kan tenke meg at verden plutselig er snudd på hodet på en god måte. Hadde vært trivelig å komme i kontakt med andre i samme situasjon og som er i samme området. Har du noe mail jeg kunne nå deg på?

mvh en som håper på snart telefon

Hei Krapyl!

Bor rett over fjorden - så det hadde vært hyggelig med kontakt. Vet ikke helt hvordan jeg skal få lagt ut mailadresse....Er det noen måte å gjøre dette på uten å kringkaste for alle...Er ikke drveven på forumet her og vet ikke alle muligheter..Forslag? Må løpe nå, og er ikke på nett igjen før tirsdag.

God helg!

Skrevet

Hei Krapyl!

Bor rett over fjorden - så det hadde vært hyggelig med kontakt. Vet ikke helt hvordan jeg skal få lagt ut mailadresse....Er det noen måte å gjøre dette på uten å kringkaste for alle...Er ikke drveven på forumet her og vet ikke alle muligheter..Forslag? Må løpe nå, og er ikke på nett igjen før tirsdag.

God helg!

Lag deg en anonym mailadresse på hotmail el.lign, så kan du legge ut her uten at du røper navnet ditt.

Det er greit å ha en alternativ mailkonto til bruk for registreringer på nettet også, for å unngå spam til ens ordinære mailkonto.

krapyl1365380738
Skrevet

Hei Krapyl!

God helg!

Hei.

Kan du ikke txt meg mailadressen på 98 28 22 70 Hilsen fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...