Gå til innhold

Dansk hjemmeside om thaiadopsjon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

sibadulla*4

Helt utrolig nydelig gutt :o)))

Men, jeg reagerer ganske så sterkt på at foreldrene har lagt ut så mye informasjon om han på nettet! Bl.a. det som står om han under "Min historie"... og alle bildene fra før foreldrene overtok omsorgen for han...

Hilsen snart tobarns-mamma (Thailand) :o)

Helt utrolig nydelig gutt :o)))

Men, jeg reagerer ganske så sterkt på at foreldrene har lagt ut så mye informasjon om han på nettet! Bl.a. det som står om han under "Min historie"... og alle bildene fra før foreldrene overtok omsorgen for han...

Hilsen snart tobarns-mamma (Thailand) :o)

Enig. Hadde aldri gjort det selv. Men gutten var jo nydelig, og alt som omhandler thai-adopsjon er interessant lesning, syns nå jeg. Ps: lykke til med ventetiden på thai-gull nr to!!

Enig. Hadde aldri gjort det selv. Men gutten var jo nydelig, og alt som omhandler thai-adopsjon er interessant lesning, syns nå jeg. Ps: lykke til med ventetiden på thai-gull nr to!!

jeg kan også være enig i dette.

Men noe annet jeg reagerte på, var at de fikk barnet overlevrt foran øynene på alle de andre barna på barnehjemmet. Fikk litt assosiasjoner til "Ciderhusreglene" da.

Er det vanlig??

Har hørt noen som har adoptert fra Kina at de eneste andre kinesiske barn som eventuelt så overleveringen, var andre som ble adoptert samtidig.

sibadulla*4

jeg kan også være enig i dette.

Men noe annet jeg reagerte på, var at de fikk barnet overlevrt foran øynene på alle de andre barna på barnehjemmet. Fikk litt assosiasjoner til "Ciderhusreglene" da.

Er det vanlig??

Har hørt noen som har adoptert fra Kina at de eneste andre kinesiske barn som eventuelt så overleveringen, var andre som ble adoptert samtidig.

Enig med deg!

Vet ikke om det er vanlig, for i Norge foregår all adopsjon fra Thailand gjennom organisasjonen Holt, og alle barna bor i fosterhjem.

Hilsen

Enig med deg!

Vet ikke om det er vanlig, for i Norge foregår all adopsjon fra Thailand gjennom organisasjonen Holt, og alle barna bor i fosterhjem.

Hilsen

*S*

Lykke til med adopsjonen! Blir jo rent misunnelig når jeg ser de fine bildene av den flotte gutten!! *S*

Hilsen en som bare slenger innom her av ren nysgjerrighet! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...