Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, vi er mange som er parate...

Men jeg føler vi har ventet så lenge at jeg blir nesten apatisk vedr. "den store" telefonene. Sikkert en forsvarsmekanisme - jeg har prøvd å "skrudd av" ventenervene. For man blir mildt sagt sliten av å vente når det nå har gått 17,5 måned siden papirene ble sendt til India.

Har du fått noe svar fra saksbeh. vedr. situasjonen på barnehjemmet?

Vi fikk info om at noen barn nå var på "høring" hos indere i utlandet, og hvis ingen vil ha dem - ja så blir det kanskje tildeling til oss i Norge.

Takk for koselig post forresten.

Til helgen skal vi på barneforestilling: Fyrøyet på teateret. Høy prinsessefaktor.... Ei som gleder seg veldig, vi har nå lest eventyret mange ganger, så hun er vel forberedt.

Klem fra

Ja, vi er mange som er parate...

Men jeg føler vi har ventet så lenge at jeg blir nesten apatisk vedr. "den store" telefonene. Sikkert en forsvarsmekanisme - jeg har prøvd å "skrudd av" ventenervene. For man blir mildt sagt sliten av å vente når det nå har gått 17,5 måned siden papirene ble sendt til India.

Har du fått noe svar fra saksbeh. vedr. situasjonen på barnehjemmet?

Vi fikk info om at noen barn nå var på "høring" hos indere i utlandet, og hvis ingen vil ha dem - ja så blir det kanskje tildeling til oss i Norge.

Takk for koselig post forresten.

Til helgen skal vi på barneforestilling: Fyrøyet på teateret. Høy prinsessefaktor.... Ei som gleder seg veldig, vi har nå lest eventyret mange ganger, så hun er vel forberedt.

Klem fra

Har ikke snakket med VB enda,er litt redd for å mase også. Tror de foretrekker korr.pr mail. Skal prøve å "pine" meg litt til.

Vi skal også på teater i helgen, vi skal se Pippi.

Jeg kjenner noen som adopterte fra Korea for 20 år siden, lenge før mobilen sin tid. De hadde fått beskjed om å hente barnet sitt på Fornebu, men bodde på en annen kant av landet og kjørte til Oslo et par dager tidligere for å bo haos familie, Det viste seg at barnet deres ble sykt like før avreise til Norge, slik at reisen ble utsatt. Men våre venner var ikke å få tak i, slik at de kjørte til Fornebu for å møte sitt barn fulle av forventninger, og så var ikke barnet med flyet!!!! Går det an å forestille seg noe verre!

Internett hadde de heller ikke på den tiden, så ingen kunne følge tildelinger verden rundt fra minutt.

Så tidene forandrer seg, ikke tvil om det!

Annonse

Gjest kinamamsen

Da vi ventet på vår første tildeling i 1996 var det ikke noe DOL (tror jeg - i hvertfall ikke i min verden), og mobil hadde jeg ikke. Vi fikk beskjeden allikevel, men vi levde mye mere i det uvisse. Vi var forespeilet tildeling i sept, men den kom i mars året etter. Det var lange måneder med altfor lite info underveis. Skulle gjerne hatt litt rykter å lese den gangen for å holde motet oppe.

Tenk, vår første tildeling kom før vi hadde anskaffet oss mobil! Telefonen kom tidlig på kvelden like etter at jeg hadde kommet hjem fra jobben. Måtte vente på mannen min en drøy time før jeg kunne dele den gledelige nyheten med ham... Det gikk bra, det også. Håper ellers at det blir deres tur til å få telefon straks! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...