Gå til innhold

Kina - ikke noe har skjedd denne uken heller!

Anbefalte innlegg

LID september

Nå er det fredag igjen, og det er med blandede følelser jeg tar helg snart...

Det har ikke skjedd noe denne uken heller, må innrømme at jeg trodde det skulle skje mye denne uken. Hadde trodd at ihvertefall USA nå ville ha mottatt gladnyheten.

Men desverre har det ikke skjedd mye, og det er helt "stille"....

Er det noen som har vært inne på Yahoo listene, og fått med seg noen nyheter, så del de med oss "dagventende"...

Fortsetter under...

Jeg tror nesten ikke jeg tør håpe på at det blir noe før påske, heller jeg. Siste rykte sier at det går i posten fra kina i dag og da er det ikke i USA før tirsdag eller fredag (iflg innlegg). Da rekker det jo ikke til oss hvis vi skal komme et par dager etter dem igjen.

Jeg har så lyst til å gjøre et eller annet for at noen skal få r.... i gir !!!!!!

LID september

Jeg tror nesten ikke jeg tør håpe på at det blir noe før påske, heller jeg. Siste rykte sier at det går i posten fra kina i dag og da er det ikke i USA før tirsdag eller fredag (iflg innlegg). Da rekker det jo ikke til oss hvis vi skal komme et par dager etter dem igjen.

Jeg har så lyst til å gjøre et eller annet for at noen skal få r.... i gir !!!!!!

Vet du om "våre tildelinger" går i posten i dag også, og at de bare bruker lengere tid frem til oss? Eller blir våre tildelinger postet senere?

NB: Har sendt deg en mail...

Venteklem fra...

Vet du om "våre tildelinger" går i posten i dag også, og at de bare bruker lengere tid frem til oss? Eller blir våre tildelinger postet senere?

NB: Har sendt deg en mail...

Venteklem fra...

Heisann. Jeg vet ikek riktig hvorfor de kommer senere hit, jeg. Kanskje det bare er tilfeldig. Neppe. Det virker ikke som det er mye slump ute å går hos CCAA....

Vi får håpe det beste for neste uke.

Har sendt deg en liten mail.

Annonse

Heisann. Jeg vet ikek riktig hvorfor de kommer senere hit, jeg. Kanskje det bare er tilfeldig. Neppe. Det virker ikke som det er mye slump ute å går hos CCAA....

Vi får håpe det beste for neste uke.

Har sendt deg en liten mail.

En forklaring er at mange av de amerikanske organisasjonene får tildelingene før de blir oversatt, og sender ut bilde og de viktigste opplysningene før de oversetter dem. De norske oversetter i Kina og sier ingenting til søkerne før alt er klart.

MVH

En forklaring er at mange av de amerikanske organisasjonene får tildelingene før de blir oversatt, og sender ut bilde og de viktigste opplysningene før de oversetter dem. De norske oversetter i Kina og sier ingenting til søkerne før alt er klart.

MVH

Der er svaret. Jeg skulle gjerne hatt foto likevel, jeg da. Men jeg leste på en dansk adopsjonsbyrå sin side i går at de hadde hatt flere tilfeller der tildelte barn ikke kunne aksepteres fordi de lå utenfor godkjenningen.

Det ville være laaangt værre å takle tror jeg hvis jeg hadde bilde.

Jeg får trøste meg med at det kommer nok en glad-melding til uken. Tror du ikke ??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...