Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Er det noen som har linken til adopsjonsmyndighetene i Peru? Den hvor en kan lese hvilke land som har fått tildelinger, når de har møter osv. Noen som fortsatt henger med :-)??

Jeg har nemlig funnet denne linken her inne tidligere for lenge siden.

Men vi har fått ny pc, og nå er alle linkene mine blitt borte!!!

Ha en riktig fin dag alle sammen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/177037-peruliste/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Den er ikke direkte til adopsjonsmyndighetene i Peru, men en spansk side som legger ut lista. Den legger ut kjønn, alder, by, hvem som er foreslått som foreldre (bare forening og land altså) og hvem som var de heldige.

www.ecai-asefa.com

og klikk videre på "de interes"

Vi skal også adoptere fra Peru, har hatt papirene der nede i over et år og er sprekkferdige til å få telefonen. Har fra før en gutt i fra Piura som fyller 6 år i mai. Hvor langt har dere kommet i prosessen?

Peruhilsen fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/177037-peruliste/#findComment-1183138
Del på andre sider

Hei.

Den er ikke direkte til adopsjonsmyndighetene i Peru, men en spansk side som legger ut lista. Den legger ut kjønn, alder, by, hvem som er foreslått som foreldre (bare forening og land altså) og hvem som var de heldige.

www.ecai-asefa.com

og klikk videre på "de interes"

Vi skal også adoptere fra Peru, har hatt papirene der nede i over et år og er sprekkferdige til å få telefonen. Har fra før en gutt i fra Piura som fyller 6 år i mai. Hvor langt har dere kommet i prosessen?

Peruhilsen fra

Hei. Tusen takk. Det var akkurat den linken jeg mente :-)

Papirene våre ble sendt til Peru en gang høst, oktober tror jeg.

Fra før har vi en gutt på 3 år, fra Lima.

Husker nicket ditt. Tror dere fikk tildeling ca. et år før oss sist. Ser ut som vi er i samme rute nå også ;-). Vi regner med at det sikkert går et år til før det blir ny hentereise på oss.

Det bør jo nærme seg for dere. Ikke er det så mange som venter på Peru for tiden heller, så vidt jeg har forstått. Og det er jo bra, med tanke på at det ikke kommer flere enn 4-5 barn i løpet av et år. Men de er fantastisk skjønne disse barna våre, og virkelig verdt ventetiden. Tross alt lettere å vente denne gangen synes vi. Nå er vi kjent med systemet og usikkerheten i fht ventetid m.m

Men når det begynner å mærme seg, slik som det gjør for dere, stiger selvfølgelig utålmodigheten og spenningen :-)

Håper det er like rundt hjørnet for dere.

Ventehilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/177037-peruliste/#findComment-1183707
Del på andre sider

Hei. Tusen takk. Det var akkurat den linken jeg mente :-)

Papirene våre ble sendt til Peru en gang høst, oktober tror jeg.

Fra før har vi en gutt på 3 år, fra Lima.

Husker nicket ditt. Tror dere fikk tildeling ca. et år før oss sist. Ser ut som vi er i samme rute nå også ;-). Vi regner med at det sikkert går et år til før det blir ny hentereise på oss.

Det bør jo nærme seg for dere. Ikke er det så mange som venter på Peru for tiden heller, så vidt jeg har forstått. Og det er jo bra, med tanke på at det ikke kommer flere enn 4-5 barn i løpet av et år. Men de er fantastisk skjønne disse barna våre, og virkelig verdt ventetiden. Tross alt lettere å vente denne gangen synes vi. Nå er vi kjent med systemet og usikkerheten i fht ventetid m.m

Men når det begynner å mærme seg, slik som det gjør for dere, stiger selvfølgelig utålmodigheten og spenningen :-)

Håper det er like rundt hjørnet for dere.

Ventehilsen

Hei ja.

Ja, det er bare 2 foran oss i den norske "køen" og de som er nr 2, venter på større barn,Eldre enn våres på 0-3. Så det må vel nærme seg. E... trodde på norsk tildeling i mars-april en gang. Så vi får se. Foreløpig har de ikke hatt noen møter i mars ennå. I følge Ecai.

Lykke til videre dere også.

Peruhilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/177037-peruliste/#findComment-1184817
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...