Emma27 Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Hei alle sammen!!! Måtte bare fortelle at vi nå er godkjent for adopsjon i Colombia!! Godkjenningen kom i posten i dag og er datert 25.02 i Colombia. Fin start på helgen!! 0 Siter
cool Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Gratulerer. Nå er det iallefall sikkert at det blir barn til slutt. Fikk selv godkjenning fra ICBF i januar og vet at det gir en utrolig deilig følelse. Kan jeg spørre når dere sendte papirene til colombia? Lykke til videre i ventetiden. 0 Siter
KHB75 Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Hei Emma27. Gratulerer så masse:-)Nå kan du feire i helgen:-) Lurte bare på når dere sendte papirene nedover, vi sendte våre 1.12.04, så jeg vet jeg ikke skal begynne å vente ennå men gjør det alikavæl jeg da :-) Fant deg ikke på Colombialisten heller. 0 Siter
Emma27 Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Skrevet 11. mars 2005 Gratulerer. Nå er det iallefall sikkert at det blir barn til slutt. Fikk selv godkjenning fra ICBF i januar og vet at det gir en utrolig deilig følelse. Kan jeg spørre når dere sendte papirene til colombia? Lykke til videre i ventetiden. Hei Cool! Papirene ble sendt til Colombia 25.oktober, så det var jo kun 4 månder!! Var vel ikke så verst det?! 0 Siter
Emma27 Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Skrevet 11. mars 2005 Hei Emma27. Gratulerer så masse:-)Nå kan du feire i helgen:-) Lurte bare på når dere sendte papirene nedover, vi sendte våre 1.12.04, så jeg vet jeg ikke skal begynne å vente ennå men gjør det alikavæl jeg da :-) Fant deg ikke på Colombialisten heller. Hei! Som tidligere skrevet: papirene ble sendt 25.oktober. Vi står på Colombialisten - under sendt papirene til Colombia. Lykke til med den videre ventingen! 0 Siter
escimo Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Gratulerer så mye!! Herlig følelse, ikke sant?? Vi ligger noen måneder foran dere i systemet, har vært godkjent i 5 måneder nå, og håper at distrikt ikke er så veldig mange måneder unna... Forresten, hvilken alder er dere godkjent for? Hilsen fra 0 Siter
Walderama2 Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Gratulerer så mye med godkjenningen!!! Nå er dere et stort skritt nærmere... Lykke til videre! Hilsen 0 Siter
snø Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Gratulerer så mye med godkjenningen! Deilig å se at det i alle fall skjer noe i Colombia :-)) Beste hilsen fra 0 Siter
Gjest ViTo-Tre Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Gratulerer så mye med godkjenningen og lykke til med den videre ventingen ;-) 0 Siter
2xtvilling Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Gratulerer. Det er en utrolig lettelse når godkjenningen kommer i posten; og grunn til å feire litt i helgen. Håper det ikke tar for lang tid før tildelingen kommer. 0 Siter
Emma27 Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Skrevet 12. mars 2005 Gratulerer så mye!! Herlig følelse, ikke sant?? Vi ligger noen måneder foran dere i systemet, har vært godkjent i 5 måneder nå, og håper at distrikt ikke er så veldig mange måneder unna... Forresten, hvilken alder er dere godkjent for? Hilsen fra Hei! Vi ble godkjent for et barn på 1 år, men ettersom jeg har forstått, har det ikke bestandig så mye å si for den endelige tildelingen. Jeg går i alle fall ikke rundt og regner med en 1-åring. 0 Siter
thuva1365380402 Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Gratulerer med godkjenningen. Lykke til i neste ventefase. 0 Siter
Colombiamamma Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Gratulerer så mye med godkjenningen!!! Føles altid deilig å flytte noen ett skritt videre på Colombialisten. mvh 0 Siter
colobris Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Gratulerer med godkjenningen! Og - håper distrikt/tildeling kommer om ikke altfor lenge! 0 Siter
Ahava Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Oi.. Har lest dette "ørten" ganger, og likevel glemt å gratulere!! Men, besdre sent enn aldri, kanskje? Håper dere får tildeling snart! GRATULERER SÅ MYE!! ;-) Klem 0 Siter
Gjest Colom Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Gratulerer så mye med godkjenningen. Dere nærmer dere målet nå....!!! Lykke til videre. 0 Siter
Gjest Snart Colombiamamma! Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Så flott å ha kommet et skritt videre. Nå er det bare å smøre seg med rikelig med tålmodighet, for nå er det helt sikkert at det faktisk venter et barn i den andre enden av prosessen. Selv om man kanskje er rimelig sikker på å bli godkjent, er det alltid deilig å se det svart på hvitt. Lykke til med videre venting Hilsen fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.