På`en igjen... Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Hei - vet ikke om du er på DOL - men i tilfelle hadde det vært koselig om du ga "lyd" fra deg ! Du tok kontakt med min mann som var på ski med datteren vår på 3 år fra Kina + vår lille hvite hund. Du kom bort fordi du selv har papirene dine i Kina ! Mannen min fortale at papirene dine nettopp var sendt inn men hvis du leser dette har jeg følgende spørsmål til deg, hvis du vil svare da selvfølgelig: - Har du fått LID ? Ev når ble de sendt til Kina ? - Han nevnte at du hadde ei venninne som hentet fra samme barnehjem som vår datter i august 2002 - det er nesten ingen som er kommet til Norge fra dette barnehjemmet så det hadde vært gøy å fått hørt mer - regner med alderen er temmelig lik vår datters. Skriv noen ord tilbake da om du er her inne, mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/177225-etterlysning-skil%C3%B8per-sollih%C3%B8gda-l%C3%B8rdag-123/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ally1 Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Hei, Jeg møtte en hyggelig mann med en nydelig Kina prinsesse på Sollihøgda på Lørdag :-) Papirene våre går av gårde til Kina til neste uke(tror vi), så vi håper på LID i mars en gang. Forstod det slik at dere forventer å hente for andre gang til sommeren? Vi må nok smøre oss med tålmodighet og vente til senhøsten (oktober/november tenker jeg) :-( En venninne har en datter fra Xian, hun er tre år og fire måneder. Kom til Norge i august 2002. En kjempesøt, og bestemt ung dame :-) Vi snakkes... nå skal jeg se på Svensk TV 1. Der sender de et program om tre adopterte jenter fra Kina. Ally 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/177225-etterlysning-skil%C3%B8per-sollih%C3%B8gda-l%C3%B8rdag-123/#findComment-1186508 Del på andre sider Flere delingsvalg…
På`en igjen... Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 Hei, Jeg møtte en hyggelig mann med en nydelig Kina prinsesse på Sollihøgda på Lørdag :-) Papirene våre går av gårde til Kina til neste uke(tror vi), så vi håper på LID i mars en gang. Forstod det slik at dere forventer å hente for andre gang til sommeren? Vi må nok smøre oss med tålmodighet og vente til senhøsten (oktober/november tenker jeg) :-( En venninne har en datter fra Xian, hun er tre år og fire måneder. Kom til Norge i august 2002. En kjempesøt, og bestemt ung dame :-) Vi snakkes... nå skal jeg se på Svensk TV 1. Der sender de et program om tre adopterte jenter fra Kina. Ally Så gøy at du var her "inne" da ! Jeg jobba i helga så jeg fikk dessverre ikke vært med på skitur i det fantastiskt og endelige etterlengtede vinterværet ! Ja da er venninnen din sin datter omtrent på vår datters alder og har sannsynligvis delt rom sammen - morsomt ! Du må hilse. Fint å få papirene avgårde - var det ikke ? Våre gikk før jul - har LID 3/12 og regner med tildeling juni/juli ! Ja den svenske serien var rørende - og jeg kjent meg sånn igjen på endel tanker og situasjoner. Jeg så dessverre ikke første del - og skulle egentlig ha tatt opp andre del men glemte det helt. Får forsøke å få ta i den på annen måte. Ha det fint så lenge - vi snakkes mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/177225-etterlysning-skil%C3%B8per-sollih%C3%B8gda-l%C3%B8rdag-123/#findComment-1186696 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ally1 Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Så gøy at du var her "inne" da ! Jeg jobba i helga så jeg fikk dessverre ikke vært med på skitur i det fantastiskt og endelige etterlengtede vinterværet ! Ja da er venninnen din sin datter omtrent på vår datters alder og har sannsynligvis delt rom sammen - morsomt ! Du må hilse. Fint å få papirene avgårde - var det ikke ? Våre gikk før jul - har LID 3/12 og regner med tildeling juni/juli ! Ja den svenske serien var rørende - og jeg kjent meg sånn igjen på endel tanker og situasjoner. Jeg så dessverre ikke første del - og skulle egentlig ha tatt opp andre del men glemte det helt. Får forsøke å få ta i den på annen måte. Ha det fint så lenge - vi snakkes mvh Hei, Jeg pleier ikke å skrive så mye her. Liker meg egentlig best på FUB. Er du noe der? Jeg har tatt opp begge delene av programmet, tenkte at det var fint for de kommende besteforeldrene å se. Du kan jo få låne opptaket etter at svigers har sett det. Jeg skal hilse til venninnen min :-) Snakkes Ally 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/177225-etterlysning-skil%C3%B8per-sollih%C3%B8gda-l%C3%B8rdag-123/#findComment-1187168 Del på andre sider Flere delingsvalg…
På`en igjen... Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 Hei, Jeg pleier ikke å skrive så mye her. Liker meg egentlig best på FUB. Er du noe der? Jeg har tatt opp begge delene av programmet, tenkte at det var fint for de kommende besteforeldrene å se. Du kan jo få låne opptaket etter at svigers har sett det. Jeg skal hilse til venninnen min :-) Snakkes Ally Hei på deg - jeg pleier heller ikke å skrive så mye her - men jeg følger med - har tilgang til FUB men har aldri skrevet noe ennå ihvertfall ! Ja jeg vil gjerne låne opptakene av deg - supert !Snakkes mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/177225-etterlysning-skil%C3%B8per-sollih%C3%B8gda-l%C3%B8rdag-123/#findComment-1187287 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.