KHB75 Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Hei. Vet ikke om noen har minnet dere på programmet i SVT1 kl 22.15 i kveld. Programmet heter "Om barn" Det er 2 del om de tre damene som adopterte fra Kina. 1 del var i allefall veldig bra :-) Håper jeg ikke har tatt feil nå da........ 0 Siter
lifa Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 hei Her er videoen allerede innstillt for å ta opp del 2 av programmet samtidig som jeg skal se det. Var utrolig bra den første delen så det blir spennende og se hvordan jentene har klart seg. 0 Siter
Blåmor Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Jeg har fulgt med og er spent på neste episode. Barna var jo så nydelige alle sammen, ble virkelig sjarmert. Satt med tårer i øynene, ble så rørt. 0 Siter
Gjest snart mamma til to Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 hei Her er videoen allerede innstillt for å ta opp del 2 av programmet samtidig som jeg skal se det. Var utrolig bra den første delen så det blir spennende og se hvordan jentene har klart seg. Reprise Tirsdag på svt1 kl 11.00 og programet Alice fra Kina kl 18.00 på samme kanal 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.