Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann. Så at du skrev noe lenger ned om at det sto noe ang. septembergruppa og Kina hos VB og inor. Jeg klarer ikke å finne det, så kan du være så snill å legge inn etpar direkte linker ?? :)

Klem fra

Sissis1365380749
Skrevet

Hei Rao :)

Er langt fra noe Kina-eksptert, har bare lest litt jeg.

Sjekk

http://www.verdensbarn.no/maanedstabell_adopsjonssituasjonen.nml

Ellers så står det følgende i nyhetsarkivet til IA:

InorAdopt var i uke 8 på besøk i Kina, og hadde bl.a. møter med kinesiske adopsjons-myndigheter. CCAA holdt da på med matching av søkere registrert til og med 15. september 2004. Tildelingene er ikke sendt Norge ennå.

Klem fra

Skrevet

Hei Rao :)

Er langt fra noe Kina-eksptert, har bare lest litt jeg.

Sjekk

http://www.verdensbarn.no/maanedstabell_adopsjonssituasjonen.nml

Ellers så står det følgende i nyhetsarkivet til IA:

InorAdopt var i uke 8 på besøk i Kina, og hadde bl.a. møter med kinesiske adopsjons-myndigheter. CCAA holdt da på med matching av søkere registrert til og med 15. september 2004. Tildelingene er ikke sendt Norge ennå.

Klem fra

Heisann :) Takk skal du ha for oppklaringen :o)

Dette hadde jeg jo lest selv også..-tråler jo den infoen som er i disse tider :o))

Klem fra

Sissis1365380749
Skrevet

Heisann :) Takk skal du ha for oppklaringen :o)

Dette hadde jeg jo lest selv også..-tråler jo den infoen som er i disse tider :o))

Klem fra

Forstår at du er i skikkelig ventehumør :)

Lykke til, håper du snart får en fantastisk telefon.

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...