Gjest snart mamma til to Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Hei TLP . Jeg har ikke fått til å sende mail til deg om at jeg gjerne vil ha kopi av Alice fra kina. Så har du fortsatt kopien og har du muligheten til å sende den til meg . Så er jeg deg evig takknemelig. PÅ FORHÅND TAKK!!! Min mail adresse [email protected] 0 Siter
Gjest TPL Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Beklager, men filen er for stor til at jeg får sendt den. 0 Siter
Gjest snart mamma til to Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Der er du, ja. Kommer snart. Hei TPL har du mulighet til å kopiere den på en cd til meg da? Jeg betaler porto og cd. Mitt tlf står på Adopsjonsforum hjemmestder i Sør-trøndelag under pakkeansvalig. Ring meg så får du min adresse. På forhånd TAKK!!! Jeg er mest aktiv på disse sidene på dagtid desverre så jeg leste ikke denne før nå. 0 Siter
Gjest snart mamma til to Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Der er du, ja. Kommer snart. TPL du har mail!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.