Gå til innhold

Færre barn fra Colombia til nå i 2005...

Anbefalte innlegg

Var inne og titta på statistikken til AF: i år har det kommet hjem tilsammen 6 barn fra Colombia tom mars, på samme tid i fjor, 13 - i tillegg til at det var nokså mange i april (9)...

Noen som vet om det er noe spesielt som ligger bak disse tallene? Eller "bare" tilfeldigheter?

(føles litt "spes" å fokusere på statitstikk i denne sammenhengen, men... ;o)

mvh,

Fortsetter under...

Så vidt jeg vet så er antall tildelinger omtrent det samme i år som i fjor, men jeg har også sett at det er færre som har kommet hjem.

Mulige årsaker (uten at jeg vet sikkert!) kan være at flere av de som har fått tildeling har fått barn fra Medellin, som har lengre tid fra tildeling til henting enn andre distrikt. En annen årsak kan være at folk har hatt lengre opphold i Colombia. Jeg vet i alle fall om et par familier som slet med å få flybilletter hjem.

AF sier jo at det samarbeidet er positivt, og de sier også at de har mer enn nok å gjøre, så jeg tror bare vi skal ha is i magen og satse på at det tar seg opp etter hvert :-)

Selv om jeg sliter skikkelig med å være tålmodig selv...

Det kommer forresten sikkert ny Colombia-oppdatering på hjemmesiden om ikke så mange dager, så får vi se hva de skriver da :-)

Beste hilsen fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...