Gå til innhold

Hvor mange her er reg i sept. reg øst??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er med i gjengen! Har samme reg dato som deg Bjonde, 21. september. Det er faktisk ikke spennende å sjekke postkassen lenger, for jeg tror ikke noe på at den kommer.

*lei*

Hei!!

Dere er registrert samme dato som oss ja...

Nei...det er ikke morro lenger. Synd det er såå lang ventetid. Tenk at det skal være så forskjell i de forskjellige delene av Norge. Det er skikkelig urettferdig. Rart det er mulig. Det er virkelig respektløst. Har ikke ord. Har ikke satt meg inn i noe omorganisering osv. Men hvem bestemmer dette??

Har du vært i kontakt med bufa?

Hvor skal dere adoptere fra?

Vennlig hilsen bjonde

Hei!!

Dere er registrert samme dato som oss ja...

Nei...det er ikke morro lenger. Synd det er såå lang ventetid. Tenk at det skal være så forskjell i de forskjellige delene av Norge. Det er skikkelig urettferdig. Rart det er mulig. Det er virkelig respektløst. Har ikke ord. Har ikke satt meg inn i noe omorganisering osv. Men hvem bestemmer dette??

Har du vært i kontakt med bufa?

Hvor skal dere adoptere fra?

Vennlig hilsen bjonde

Hei!

Nei, vi har ikke tatt kontakt med BUFA for å høre hvordan de ligger an. Jeg har fulgt med her på DOL og på FUB og lest hva andre har blitt informert om. Så jeg har jo slik visst hele tiden at det ikke har vært noe poeng i å begynne å vente. Nå har vi jo fortsatt Colobris foran oss. Når hun får godkjennelsen begynner ventingen vår for alvor.

(Jo forresten, vi snakket med BUFA en gang i januar/februar.Jeg ringte da for å spørre om noe helt annet, så fokus for samtalen var ikke når godkjennelsen kunne forventes. Men da sa sekretæren jeg snakket med at ventetiden var 6 mnd. Det er 5 dager til det. Med påskeferien rett rundt hjørnet blir det nok uti april for vår del. Helt utrolig.)

Vi skal adoptere fra Thailand. Så denne ventetiden er visst ingenting mot den ventetiden som kommer etterhvert...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...