Gå til innhold

To særkullsbarn

Gjest Don X-Juan m/fortvilet kone

Anbefalte innlegg

Gjest Don X-Juan m/fortvilet kone
Skrevet

Jeg har to særkullsbarn fra to tidligere forhold. Det ene bor hos meg og min kone, det andre hos ekskona mi. Nå påstår noen venner av oss at Kina neppe vil la oss adoptere når jeg har to barnekull. Kona er ganske fortvilet over denne kommentaren. Er det virkelig slik? Vi er godkjent i Norge, og saken ligger i Kina.

Skrevet

Jeg vet ikke mye om Kina, men dere hadde jo ikke fått sende en søknad til Kina hvis dere ikke oppfylte kravene som Kina stiller!! Adopsjonsforeningen har jo ansvar for å vite om de ulike kravene som landene har til søkerne!

Lykke til med Kina-barnet!

Gjest har ikke barn fra Kina, men vet da litt
Skrevet

Dere hadde nok fått beskjed fra adopsjonsforeningen om at dere ikke oppfyller kravene til de kinesiske myndigheten hvis dette hadde hatt noe å si. Tror nok de som fortalte dere at dette kan trenere saken i Kina ikke vet hva de snakker om.

Gjest alegre
Skrevet

Kjenner ikke til kravene for godkjenning i Kina, men vil bare si at jeg møtte verdens stolteste pappa i dag.

Han og kona kom hjem fra Kina for kort tid siden, med ei kjempesøt datter. Han har barn fra tidligere ekteskap.

Lykke til

Skrevet

Jeg vet om et par som har fått to døtre fra Kina. Pappaen har to barn fra tidligere ekteskap. Såvidt jeg vet har ikke dette vært noe problem i det hele tatt.

Ellers slutter jeg meg til de andre i at adopsjonsforeningen skal kjenne kravene til landet dere søker fra. Hvis dere ikke oppfyller kravene, har det jo ingen hensikt å søke fra det landet.

Lykke til med resten av ventetiden!

Skrevet

Vi har nettopp hentet hjem prinsesse nr. 2 fra Kina.

Noraførr-mannen har 3 særkullsbarn fra forrige ekteskap. Det bød ikke på noen problemer i forhold til kinesiske myndigheter, verken ved første eller andre adopsjonsrunde.

Som de andre skriver; adopsjonsforeningen ville ikke ha anbefalt Kina som land for dere, hvis de visste at dere ikke ville bli godkjente i Kina. I såfall ville de ha gjort en slett jobb!

Keep smiling! Dere skal se at det blir barn av søknaden :o)

Lykke til!

hilsen fra

Skrevet

Vis disse innleggene til deres venner som er så "velinformerte" om hvordan adopsjon foregår i Kina!

Blir litt irritert over folk som "vet" så mye om adopsjon - og det de vet er halvsannheter og knapt nok det.............

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...